I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hamnat i bråk utan anledning?

Övrigt - Blandat

2007-11-23 21:44
haha, kom 2 stora blattar å drog ner mig baikifrån å sen sparka på mig, men hade som tur va 1 tor jävla polare med mig,  så det sluta med att vi sänkte dom sten hårt :)
Henkish a.K.a ProNooB.

2007-11-24 00:42
inte mig, men min store bror blev för ett tag sen nerslagen av ett stort gäng. Det var oprovocerat! Helt sinnes sjukt att folk kan ha så dålig fantasi och inte komma på något roligare än att ge sig på en ensam kille och spöa skiten ur honom.

2007-11-24 00:43
ahhaah jag respekterar din musik den var fan bäst. såg till han att du vill träffa han och snacka lite sen så slår du ner honom men massa polare hehe

2007-11-24 01:20
hähähä, jag hamnar alltid i slagsmål. Bara för att jag är stor så tror folk att det är okej att slåss med mig eller något. Grejen är att jag är fredlig som en hippie.
Har ett minne då jag var 15 år och var på någon slags disko inne i stan. Jag och en kille som jag träffat samma kväll går ut och röker, sedan kommer det 6 personer som tydligen den här killen kände. Dom var inte direkt trevliga, men dom ämnade inte att slå ner honom jag var med överhuvudtaget. Hur som helst, det blev så som om vi stod i en cirkel och dom tjafsade om att dom skulle få en öl. Killen jag var med hade bara 3 kvar så han ville inte ge bort någon, efter det ringde hans mobil och han gick iväg några meter och jag stod kvar. Alla kollade på mig var på en kille frågade vad jag glodde på. Full som jag var sa jag att jag tänkte på om jag skulle ge bort slutten på den avslagna ölen till honom. Han knuffade till mig, varpå en annan gav mig ett slag över käften så jag ramlade till marken. Alla sparkade på mig tills det kom till en punkt då jag inte kände av ett jävla skit av deras sparkar även fall jag fick väl riktade sparkar emot huvudet ett flertal gånger.
Jag drar ner någon till marken och på så sätt lyckades jag ta mig upp själv, sparkar någon i magen och slår på allt jag kommer åt. 3 personer springer iväg och 3 ligger på marken, helt jävla svart i ögonen sparkar jag på minsta centimeter jag kommer åt. Kort där efter lägger han jag var med märke till att det är slagsmål och trodde jag hade startat allt, så han drar ner mig på marken bakifrån och säger åt dom andra killarna att dra där ifrån...

Vill också poängtera att detta var mitt första bråk och jag nästan höll på att slå ner min dåvarande suparpolare bara för att han drog ner mig när jag släppte lös mina aggressioner mot dessa idioter.

Graffare

2007-11-24 13:11
just nu känns det råkefft... vaknade upp hemma i soffan med blodiga knogar... och mina polare svarar inte mobilen

Aldrig mer alkohol
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-11-24 13:16
lyckad kväll ..
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-11-24 23:18
Rest: Det har hänt mig med =).. Sagt hora när ciggen va slut och en kille som stog brevid trodde jag kalla hans brud hora!

Valborg för 2-3 år sedan fick jag en öl av en kille som sedan skulle "döda mig" för jag druckit hans öl. Det slutade med att han och hans polare kom med ett ved trä. Blev inget dock, men det va nära.. en bil hämtade upp mig. 
jag har alltid rätt.

2007-11-24 23:49
haha efter jag har hört dom här historierna ska ja typ sluta dricka alkohol då jag är ute och börja träna boxning eller nått ^^

Damn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-24 23:56
stötte ihop med en snubbe från skellefteå som jag känner lite halvt på stan och fick höra en trevlig historia om oprovocerat våld som han råkat ut för kvällen innan...en 30-årig kille hade helt utan anledning gått fram till honom och nitat honom i ansiktet med kommentaren "Sluta leka neger!!!" varpå han stack iväg till sin bil och körde ifrån platsen. det är ju lite...huh?

2007-11-25 00:32
http://www.sn.se/parser.php?sect1=101&sect2=157&id=188817
Från idag, bråket handla om att vi fightades om vem som skulle få va på torget och dela flygblad om salem.
Not all drugs are good. Some... are great!