Toastare
2007-11-25 13:59
mellon, håller med.. välklätt går alltid hem. och skunkafied, ådrorna är sexigt.. och muskeln på tummen på karlar är sexig, den brukar vara lite mer utmärkande och göra handen något fyrkantig.
Jag skyller allt på Emma!
Moderator
2007-11-25 18:09
Efter att ha läst den här tråden är det fan ett under att jag har fått någon som helst framgång med tjejer.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
BountyBoo; inget fel på min självkänsla..faktiskt :)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
ptja...väldigt tunna killar med vackert skelett och väldig blek hud är ju tjusigt, men jag tror inte det är bra att snöa in sig för hårt på hur man tycker folk ska se ut för att vara attraktiva, blir man enkelspårig så missar man nog en del.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
vackert skelett och blek hy? ta en sväng förbi kyrkogården nästa gång så hittar du nog någon som passar :)
nils P22 njä, vad folk på whoa än må tro så föredrar jag levande män. och jag har redan en.
Toastare
2007-11-25 19:23
flajjjest, varför hänger du med idioter till killar då? Då borde du ju söka dig till killar i din klass.. som vet vilka de är och var det ska..
är det bara jag som är lite allätare när det gäller nicher och typer? jag tycker om småmulliga tjejer skit mycket. är vikten rätt fördelat så får det brösten och rumpan att se extra gudomliga ut. gillar även sjukligt spinkiga tjejer, ser oftast jätte oskyldiga ut. tänder fett hårt på milfs, tänder fett hårt på barely legal. kan inte bestämma mig om jag har ett madonna- eller lolita-komplex. är det konstigt eller är det bara så vi eller jag är programmerade on some spread the sead type shit?
ni är ju sjuka små barn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en sjysst skräddad rock är aldrig fel det heller. eller trenchcoat, rawr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad ska man säga.. ignet speciellt.. Den där gulliga tjejen som är grymt söt men ändå Wild´N Crazy.. annars Brunetter.. och, mulatter.. fyfan, chockladbruna brudar är skiten alltså, inget slår det.
Bounty; Men det vet jag ju inte när jag börjar träffa dom.. och när jag upptäcker det är det redan försent!!
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Toastare
2007-11-25 21:40
flaaajjest, du kommer lära dig att känna lukten av en idiot på 200 meters avstånd sen, tro mig :)
jämt skägg säger jag. men då snackar vi snyggt och välskött skägg, inget könshårskägg heller....
jag är enkel av mig. det räcker med att hon diggar antingen gravediggaz, camp lo eller ini så är jag fett på...
Priyan : Du är less picky than that my friend :P
At the gates of Eternity...
Tjejer som kan sjunga, jag blir kär direkt. Jag har en jättefin flickvän, och great surprise! Hon börjar sjunga lite mer osv när jag är med och då märker jag att hon sjunger skitfint! Det är grymt attraktivt.
Tjejer som är lite småkaxiga (inte överdrivet såklart och inte heller framkrystat), vet vad dom vill, vågar bita ifrån och inte låter sig köras över. BIG turn on. Men det visste ni ju redan. Utseendemässigt är jag rätt flexibel, men snygga streetkläder eller kort kjol (älska sommaren) med linne är ju inte fel. Rätt långt hår får hon gärna ha, gärna uppsatt i hästsvans (kanske med keps om hon kör på streetstilen).
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Killar som vet hur dom ska klä sig. Man måste älska ett par välsittande jeans, inte för tighta inte för baggy. En svart halvlång trench coat med hög krage är inte helt fel. Snygga skor. Lukta gott är ett måste! Killar som är runt 30 är lätt hetast. Hade nån frågat mig för 4 år sen hade det låtit: Baggy jeans, hoodie, vita sneakers, glasögon... lol ;)
Just my 5..
det finns kärlek till alla :D mumma
Femme fatale
Snygga tjejer som är lite utanför – vad mer behöver man säga? Svår kategori, jag vet!
4c X0 hur menar du med "lite utanför" ?
Så här: lite utanför. Nej, men jag vet inte...kanske spanar man efter något dunkelt drag som inte har med klädsel eller övrig smak att göra. Hahaha...vilket jävla skitsnack. Men iallafall, det är något situationsbundet du vet? Man ser något skönt drag och vet: jepp, den där bruden är säkert en bra satsning.
killar: Uh, det är så svårt. Det första som får mig intresserad är håret, sen scanar jag hur han bär upp sina kläder, och sen skorna. Män faller ofta på skorna, speciellt nu i vinter! Tattueringar är lite played out, men visst, kör vind. Jag är inte helt nej nej till vad man ser på Mitt lilla ideal är Thomas Rusiak, som han är nu och som han var då . Thomas Rusiak kan man väl säga äger mitt hjärta. Sen är det inte så att dem som är på möllevångstorget är helt fel! Åh, giv mig sommar och mina möllemän.
whoopzidoo
armar tatueringar fotbollsintresse-dock inte folk som spelar hehe folk som brinner för ngt- en eld intelligens som inte skryts med men märks i debatt humor empati
haha en sjuk grej jag kom på att jag gillar är, tjejer som har såna långa lite beniga fingrar. som typ långa, smala tjejer brukar ha. vet inte hur jag skall förklara det på ett bra sätt. även om jag annars inte är speciellt dragen till långa, smala tjejer...
Efter att ha last den har traden har jag svart att tro att brudarna har som skriver verkligen menar det dom skriver. Med tanke pa allt ni brudar har skrivit har borde jag latt alltsa verkligen vart mer framgangsrik bland tjejer men det ar helt tvartom!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Det kanske beror på din utstrålning och attityd?
whoopzidoo
Tjejjer som kan dricka ordentligt, utan att bli helt cp, utan häftiga, som killar Mörkt lockigt hår mmmmmmmmmm snygga svarta tjejjer med stora bröst, känns som så ovanligt här uppe också...
Men lika glad är jag för det!
emos, hiphop/reagge tjejjer, fjortisar,milfs,brunetter,blondiner,vita,svarta,randiga
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Kat von D är fet pulig ja, ohlala.
Vackra ögon, Självförtroende, Skön figur. Alltså inte extremsmal eller extremstor. Sen är det personligheten som egentligen drar mest.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Ja går igång på polisonger, de e så jäkla hett! o stort självförtroende måste han ha förstås ;)
Galet av smaken är delad bland oss killar. Jag ska ta mig tid o leta upp dom snyggaste kändisarna, och därmed länka en lista med min smak. Håll i er
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Hon måste ha snygg mamma! =)
fick en tvångstanke att säga: Könet men jag skippar det så glöm att jag sagt nått...
Dåså, nu har jag jobbat ihop en lista:
Evangeline Lilly (enligt mig, världens vackraste kvinna!):
1 2 3 4 Jennifer Aniston:
1 Angelina Jolie:
1 Beyonce Knowles
1 2 Pernilla Wahlgren (nej, jag skojar inte!):
1 2 (Endast hon!)
Jag har ingen koll på hur långa dessa kändis-brudar är, men i mina ögon ser dom alla ganska korta ut, och grejen är just den att jag faller för korta brudar, gärna tydliga ansiktsformer och vassa ögon. Mumms! Briller, tatueringar eller inte spelar ingen större roll. Är bara helt emot afro/permanent på alla typer av kvinnor. Rakt/vågigt uppskattas! Haha.
Tack för mig, njut av bilderna.
fan mantis sa nagot dar
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Viktigast är utstrålningen. Snäll och söt personlighet. Speciellt utseende i ansiktet. Kroppen är skitsamma så länge hon inte e tjock eller anorexi smal.
my name is xelly smelly
Pernilla Wahlgren,Chaplyn hur fan tänker du? mest irriterande kända personen jag sett
Haha, du är inte den första som säger det =P. Skiter i hennes personlighet, för när det kommer till "looken" så är hon fan underbar =P Det har jag blivit tråkad för många ggr, vid sådant uttalande =P
Pernilla Wahlgren är någon jag endast hade kunnat tänka mig banga av rent hat.
At the gates of Eternity...
BEJBS MED BAGGY
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination