I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Åldersgräns på krogar/klubbar i New york?

Övrigt - Blandat

2007-11-19 22:20

Åldersgräns på krogar/klubbar i New york?

nån som vet vad den vanligaste åldersgräns på krogar/klubbar i New york är?

http://indiejames.blogg.se

2007-11-19 22:23
21 är det när det serveras alkohol men har de lägre åldersgräns och du kommer in så kan du oftast köpa sprit utan att nån frågar efter leg
Science Genius Girl

2007-11-20 10:19
är ju 21 år för att ens få dricka där
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-11-20 11:27
dom ar javligt harda pa legkontroller just nu iaf
aven nar man koper cigg. som det var i svea for ett par ar sen typ

Jag är tydligen en våldtäktsman?
Skivsamlare

2007-11-20 11:37
Vanligt svenskt legg brukar funka bra också, dom blir förvirrade av våra 4 sista. När jag bodde i ny så körde jag på den metoden i början, funkade på de flesta ställena. Efter några veckor beställde jag dock en "europeiskt studentlegetimation" på nätet, den funkade prima. tror jag blev nekad 3ggr eller nått.
fair enough..

2007-11-20 17:07
Det varierar. Är du tjej så är det i stort sett inga problem att komma in om du inte är alltför ung. Var i NY senast i somras. En av tjejkompisarna var 19 år och hade aboslut inga problem att komma in på klubbarna samt beställa alkohol runt " meat pack district " även fast dom kollade på hennes lägg och såg att hon var 19 år.

När vi skulle in på 40/40 kom hon tillslut in men hon fick dock inte beställa alkohol.

På killar är dom rätt hårda på leg.
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "

2007-11-20 17:09

" på killar är dom rätt hårda på leg "

Då menar jag på klubbarna runt " meat pack district "!

" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "

2007-11-20 17:36
dom e som sagt legkata som i sverige ett par ar sen for att staten sagt till dom att vara det... men det beror ju pa var du gar ut.

tribeca e ju som stureplan, valj lower east side

2007-11-20 19:23
klubbarna i NY är ju som stureplan eller var som hällst.. rätt klädd ,snygg och om du e grabb ska du nog ha några extra år på nacken
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-11-20 19:34

I " meat pack " är det så. Klädseln och utseende spelar egentligen inte så stor roll bara du har fräscha brudar med dig. Eller om du har pengar så du kan köpa ett bord.

Btw klubbarna i "meat pack " är så sjukt överskattade!

2007-11-27 10:39
friktion P21
beror pa var man gar pojk

Alphabet Soup P23
sjukt överskattade ar dom ju knappast, men vafan ska man dit som svensson att gora utan cash nar det finns bra mycket battre uteliv pa andra stallen i new york

2007-11-28 17:54
Bull att dom inte kollar leg!
När jag var där i februari o handlade alkohol dagligen så slapp jag visa leg en enda gång på 14 dagar...
På pubar o  barer så kollade ingen leg!

Besök detta ställe: http://www.pachanyc.com
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!

2007-12-09 16:26
Alphabet Soup P23
Skriver du meat-pack en gång till tappar jag det!

2007-12-09 16:28
spåret P25

det var över ett år sen mannen. se vad jag skrev