Vad vill polisen efter 8 månader?
Jag är en nyfiken liten snorunge..
Kom hem idag efter att ha varit hos pojkvännen i några dagar varpå mamma frågar : "Har polisen ringt dig?" Jag svarar väldigt förvånat: "Nej, vadårå?" Mamma "Jag tror att det var nått som olyckan, men är inte säker".
Grejen är den att jag och min kompis åkte moped för åtta månader sen. Det var min moped och jag körde. Min kompis hade ingen hjälm och jag hade en sån moped som man inte får skjutsa med.
Iaf. Körde in i en rondell varpå en kärring kommer från höger i full fart och kör rakt in i sidan på mig och min kompis.
Vi blev båda ganska allvarligt skadade osv.
Men iaf. Min kompis polisanmälde kärringen och efter bara några dagar efter jag kommit hem från sjukhuset så ringer Polisen, mamma svarar och polisen frågar om jag vill anmäla bitchen eftersom att dom ville sätta dit henne och det blir lättare med min anmälan.
Mamma säger nej utan att fråga mig. Mamma frågar sen om jag åker dit på ngt. Polisen säger "Nej, varför då? hon har inte gjort något fel?"
Nu till frågan. Kan polisen ha kommit fram till i efterhand att jag bröt mot lagen? Om annars.. Vad kan dom vilja? Hjälp mig att brainstorma lite jag pallar inte vänta tills på måndag!!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
|