I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Göteborg

Övrigt - Blandat

2007-11-16 20:49

Göteborg

Yo.

Ska ner till Göteborg i sommar och titta på maiden:D

Nu undrar jag om det finns några här som har något bra framförallt billigt vandrarhem att rekomendera till oss. Det får hemskt gärna ligga nära ullevi så att man hittar hem på kvällen.

Har ni nå tips till oss hur vi ska komma dit och tillbaka så billigt som möjligt?

2007-11-16 21:32
det finns ett vandrarhem som ligger i svingeln. det heter ymca youthhostel, kommer inte exakt ihåg hur mkt det kosta..men det va ganska så billigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-16 21:36
googla
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2007-11-16 21:43
Jag känner till två billiga alternativ nära Ullevi:

*Göteborgs Vandrarhem
*City Lägenhetshotell

Båda ligger på Mölndalsvägen, du tar alltså spårvagn 4 mot Mölndal när du ska dit. Finns säkert andra transsportalternativ också. Jag tycker att City Lägenhetshotell var fräschare och bätter. Kommer dock inte ihåg priser. Det får du söka upp själv.

Ha det kul

2007-11-16 22:14
Hur är det egentligen..

Får man hyra vandrarhem innan man är myndig om man fixar nånting med målsman? Jag ska fråga vandrarhemet så småningom men jag börjar med whoa;)

2007-11-17 07:45
mölndalsvägen är väl perfekt. ligger nära och allt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-11-17 08:11
Ja Mölndalsvägen! Det heter Göteborgs vandrarhem.

2007-11-17 11:32
slottskogens vandrarhem, Det ligger på vegagatan i linnestaden.. Har för mig att de inte är så blodigt dyrt, Annars rekommenderar jag att du googlar och ringer upp och kollar priser
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-17 11:48
Du kan tälta nånstans med mig och mina polare ;D

2007-11-17 12:03
saxor.

Lätt:D