I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Terry Evans är en bluff!

Övrigt - Blandat

   

2007-11-16 16:13

Terry Evans är en bluff!

För de flesta av er kom nog detta inte som någon större chock, inte för mig heller. Jag har aldrig varit så införstådd på vad det här med "cold reading" innebär och hur det fungerar, hur simpelt det egentligen är, men efter att ha läst detta så känns det ju ännu mer solklart än innan när det beskrivs i detalj.
   Av någon anlednign har jag dock alltid, av ren lättja, accepterat Terry som någon slags äkta figur, bara för jag gillar hans sätt och hela framtoningen som medium trots att jag alltid är skeptisk mot... ja, allt, men nu fick det vara nog med inköp vad gäller billiga tricks. Läs själv, vare sig du redan är icke-troende eller, sorgligt nog, troende.

Detta riktar sig såklart främst till de som tror att Terry Evans är "på riktigt", så inga wise ass-kommentarer, sånt är jag så duktig på själv. Och förresten, det är på engelska!

http://garvarn.blogspot.com/2007/01/on-terry-evans-supremacy-of-personal.html

Intressepenisen hårdnar!