I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skohylla med mycket plats?

Övrigt - Blandat

2007-11-16 15:10

Skohylla med mycket plats?

Jag behöver en skohylla med plats för minst 30 par skor. Finns det nån sådan, eller finns det nån man kan sätta ihop flera kanske? Vill bygga på höjden så att säga. Är det så jävligt att jag måste bygga en hylljävel själv? Har letat på IKEA men inte hittat nån. Kan inte ha skorna stående på golvet längre, tar upp halva min lägenhet känns det som.

"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2007-11-16 16:38

ikea

2007-11-16 16:38
sk ade finnas
vi har nämligen en stor jävel

Producent

2007-11-16 17:21
köp en ful bokhylla utan nagra mellanstolpar. alltsa typ som expidit fast utan plankorna i mitten. jag har en sadan som funkar utmärkt. annars är det ju inte ÖVERDRIVET avancerat att bygga själv. men virke kostar.. sedan maste du ha massa verktyg etc..
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-11-18 11:24
jag har en sådan hylla från ikea, PAX heter dem
får väl plats med 22 par köp två sådan så har du ju så att det räcker.

såhär ser den ut
Forumssignatur...<br>

2007-11-18 11:29
Ursäkta för stavfel etc, det var riktigt dåligt skrivet där. Sorry
Forumssignatur...<br>

2007-11-18 11:37
Hmm, har precis samma problem, fast min crib e så tight att ja måste ha boxarna i sovrummet.. får kolla in den där PAX tror jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-20 00:40
alkor

grymt tips med PAX-hyllan. lär bli ett par sånna. tack för det!
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2007-11-20 10:16
alkor P24

är det gjort för skor eller har du fixxat till den själv sen, hittar inte den på ikeas hemsida. sjukt bra lösning f.ö
SKU - SKU - SKULASON!

2007-11-20 14:24
det är deras garderobsystem, så det som framgår på bilden är en stomme sen har man kompletterat med bara skohyllor istället för hyllplan, klädstänger osv. går även att välja till dörr osv.
Suck me beautiful :D

2007-11-20 14:53
Ak47 P4

ok I see, riktigt nice.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-11-20 15:01
en annan idé är att köpa en helt vanlig billyhylla och köpa till några extra hyllplan. finns i flera olika bredder, höjder och färger.

beror iofs lite på om du har stora fötter, hyllan är 29 cm djup tror jag.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.