I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bruten kontakt med brud pga hennes kille.

Övrigt - Blandat

2007-11-14 20:56

Bruten kontakt med brud pga hennes kille.

Jadu.. en brud som jag känt rätt länge nu, säkert 2-3 år eller något.
Har alltid varit tight och jag älskar att prata med henne, dock aldrig
umgåtts riktigt.. but however.. Sen i somras har hon vart tillsammans med en kille och han har en sån sjuk jävla svartsjuka. Iom att jag känt henne rätt länge så är det klart att man kanske skriver "Hej sötnos" istället för att bara säga "hej" liksom. Big deal, vi är fortfarande ingenting mer än vänner. Aja, det har hänt antal ggr som att han t.ex.
varit inloggad på hennes msn och försökt luska fram saker eftersom han kanske inte riktigt litar på henne. Detta har jag dock genomskådat jämt och när jag väl ifrågasätter honom senare så skyller han ifrån sig och har mage att ljuga mig rakt i ansiktet.

Efter det så hände det liksom plötsligt att hon aldrig hörde av sig mer, aldrig inloggad på msn och ditten&datten.. Jag antog att det bara var av en slump men sen skriver hon till mig via Whoa att det är han som "förbjudit" henne att prata med mig och allt vad det nu är..

Jag blir både arg & ledsen på både honom och henne.. först och främst att han tror att han kan bestämma sådär över henne, och på henne för att hon accepterar det.. säkerligen för att är rädda att det ska ta slut.

Känns som att hon tänker; Jag kan inte riskera min pojkvän, han kanske lämnar mig.. Medan hon är säker på att jag består vad som än händer.. Men jag börjar fan tröttna.. Nu är det ett bra tag sen vi hördes av och det är rätt jobbigt emellanåt..

Skrev rätt långt nu men skitsamma. Ge åsikter, va som helst.. hej..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.