Help me please :)
Hej, det är så att de finns en tjej jag har gillat i 4år nu... Men jag vet inte vad jag ska göra... Asså, jag har snackat med henne vi pratar osv... men hon vet inte hur jag känner för henne... och jag e skiiit skrajj för rejections :/ Men typ för 1år sen sa min kompis att folk tycker att jag ser ut som en "Bum" med min skägg, kanske om du rakar o allt kommer hon att gilla dig. Jag rakade direkt, men asså nu gåre lite bättre... men vill att nått ska hända foooort... Och nu gåre rykten att hon gillar en annan person i min klass... asså... jag vill vinna hennes hjärta, jag vill fan ha henne... Men jag vet inte vad jag ska göra :( Jag är rädd för att göra misstag... Och jag e inge bra på present skitet :/ Iofs... my real pain... Im not that good with winning the ladies heart... Så... Great Playaz of Whoa... Kan ni hjälpa mig? Pleeeeease?
Ingen kan göra något förutom du själv. Ta dig i kragen!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Posta en bild så kan vi ge dig råd på hur du totalt ska göra om dig själv, och sälja dig själv till den här tjejen! Kom igen nu grabben!
Men... måste jag ändra på mitt utseende? Asså jag vill ha henne som fan men... är ändra utseende viktigt?
jag tror conspicious var ironisk
asiwouldsay AHB AHB
Jag är annars på conspicious ide. Upp med bilden så kör vi en whoa makeover på dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nä, varför rakade du av dig ditt skägg för? Du vill väl hon ska gilla dig för den du är? Skriv ett brev, säg det till henne, skicka ett sms, skicka ett mail, poka henne på facebook, fråga chans, gör vad som känns bra, så kommer det gå bra, eller åt helvete. I kärlek vet man aldrig säkert, och alla goda råd är dåliga. Lita på vad din magkänsla säger till dig.
Enligt conspicious ska du stalka henne med andra ord. Nice nice :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Neeeeej, han ska bara välja ett alternativ!
Men om jag blir "Rejectad" då måste jag gå varje dag i klassen och ge henne en fin blick, men kommer få en Sorry blick lr Fuck off blick
Eller så gör du inget och kommer ångra dig. Du vinner aldrig första pris om du ej satsar allt
Precis som Gynekologen sa! Våga!
Men asså... jag haren känsla att hon inte gillar mig :S
Och du vet hur vi gynekologer kan kvinnor.
Men som sagt... vad ska man göra om man får känslan???
Följa den, eller låta den försvinna.
Ska försöka... men ska typ säga indirekt till henne
du får ju bygga upp ett intresse hos henne. flirta och skojja med henne. visa att du har självförtroende. det sämsta du kan göra e att bara gå fram till henne å säga att du gillar henne, då kommer du garanterat få diss direkt. du ska ju få henne att gilla dig utan att visa detsamma för henne.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Neeeej, säger du en sak indirekt till en tjej hittar hon sjuhundra saker att tolka det på, trust me! Gör såhär, när du träffar henne i skolan imorgonbitti, går du fram till henne, avsides givetvis, säger till henne att du tänkt på henne, och undrar om hon skulle vilja gå på bio på kvällen. Har ni prov eller stor läxa till övermorgon så säg inte så, då kommer hon säkert banga för att hon måste plugga. Men vänta inte på rätt tillfälle, för det dyker aldrig upp. Vafan kom igen nu, jag blir snart arg på dig!
sorry men följer du conspicuous råd lovar jag att du blir dissad. det kommer aldrig gå om hon inte har ett intresse innan du frågar om ni ska ses. och bio e dessutom ingen bra idé, ni måste göra nåt där du har chans att charma henne.
fasa Och du är kille eller? Jag är tjej, jag vet hur min sort ska tas, by surprise!
conspicious jag lär ha fixat fler brudar än du hursomhelst :) snubben får väl göra som han vill, men jag lovar med 110% att mina råd ger han större chans att få det han vill ha. allt handlar om charm, självförtroende och timing. det går aldrig att bara gå fram och fråga, speciellt verkligen inte om han känt tjejen så länge. känslan måste få växa fram.
Ska vi slå vad att du inte har ... ?
hah! sure, vad nu nån av oss skulle få ut av det..? hursomhelst e det inte det tråden handlar om.ralk lycka till mannen (följ mitt råd!)
oh satan, dejavu... men aja, ska du börja träffa henne osv så börja inte med bio...aldrig bra.
du rakade av skägget för en kvinna? jisses. en tår rör sig längs min kind... och haltas av skägget. du vinner henne genom att odla ett majestätiskt skägg. tro mig. att raka dig var ditt första misstag.
haha fredros! Håller med fasa här;)
fan va rolia
att inte börja med bio är låter som bull. visst, det är dåligt om man ska börja träffa någon. men då det redan är någon han känner så är det ett ganska bra sätt att lägga fram att man kanske vill vara mer än vänner utan att pusha för hårt.
Rehab is for quiters.
Läs den här
boken. Har inte läst den själv men har hört från polare att den verkligen funkar.
kör rakt på sak, annars är du i friend zone fo life!
Säg som det är. Alternativ 1: Det är ömsesidigt, och därför går det bra att säga att du gillar henne. Alternativ 2: Det är inte ömsesidigt så du hade endå inget att förlora när du sa det till henne.
om du har en känsla av att hon inte gillar dig hade jag själv bara gett upp tanken och börjat sikta på nya brudar annars haru ett jävla jobb att charma upp henne ett tag framöver, gå inte rakt på sak om det är dömt att misslyckas bara!
Har hon inte valt dig efter fyra år kommer hon aldrig göra det. Är en tjej intresserad av dig så hugger hon direkt. Verkar som att hon placerar dig i facket: "Vänner med rosa skägg som max får pussa mig på kinden, och skjutsa hem mig till mina pojkvänner"
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
har det gått 4 år? du är rökt grabben. du är redan placerad i vänner-facket. move on
Asså... Jag kan inte "Move on"... Fan tål inte ens när nån tittar snett på henne... Men, ska köra Fasa's Idea... Bygga upp Charm... Wish me luck... Och förutom er... Vad skulle jag vara?
Är ralk och jalli samma person tro?
mantis: antagligen, imponerande om han hade lyckats odla skägg vid så tidigt ålder, det kan man ju inte slänga bort hur som helst.
Rehab is for quiters.
Funkenteller jag har läst den ett par ggr. den har hjälp mig att step up my game så att säga.clone snubben e ju iranier så det känns inte så konstigt.
fasa iranierna jag växte upp med hade inte mycket mer än en jävligt otrimmad mustasch när jag var 15.
Rehab is for quiters.
do the caveman be brave man.
Ralk o Jalli samma person, e inne på Ralk när Jalli inte fungerar för nån anledning :S