Sms lån
tänkte se ifall nån kunde tippsa om sms lån där man inte behöver ha taxerat nån inkomst eller jävulskt låg. tack på förhand sig
Har du inga anmärkningar är det väl inte helt omöjligt att du kan få det på exempelvis mobillan.se eller nått.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du vill inte låna 2 lax o betala 3 i ränta... Låna av nån polare eller nåt.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Det är alltid ett jävla tjöt om smslån. Har man cashen att betala tillbaks så är det fan inget att gnälla om. Ja lånar ju hellre 1000spänn av dom o betalar 300 spänn i ränta än att hålla på o gå runt o låna av polare o så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu handlade inte topicen om att låna av polare. utan smslån som går utan taxerad inkomst osv osv osv och ennuu mer osv
vad är det mesta man kan låna?
lyxfällan nästa;)
3000 är väl så mycket man kan låna. Då ligger räntan på 500 tror jag.
Inggen annan som vet nått ställe?. hum
Graffare
2007-11-11 19:03
Idiotiskt att ö.h låna pengar över sms, skicka ett sms till en polare och fråga om att få låna istället ..
Eller sa kan du ju fraga dina parents :) kanske lite lattare, slipper du formodligen rantan ocksa. akta dig! piiz and love
-ò_ó-
snslåna inte det är en fälla
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Har du inte pengar denna månad har du antagligen det inte heller nästa heller... du kommer bara får betala mycket mer när du ska betala tillbaka...
Jag brukar ta sms lån när det körihopp säg och jag behöver pengar. tycker det är helt oki om man inte kan låna av någonon annan
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Men fan jävla tjat om han ska låna pengar från polare och föräldrar. Tror han har undersökt den möjligheten redan eller så kanske han inte har den möjligheten alls. Är man vuxen kan man ta ansvar för sina handlingar, vill man ta ett smslån så får man göra det. På Lyxfällan så handlar det om stora lån, oftast lån för hus, båt, bil, och annat tokeri som gått till överstyr. Haha tror knappast smslån kan vara anledning till att man hamnar i personlig konkurs.
What I said, yo!
Har du inte pengar denna månad har du antagligen det inte heller nästa heller... du kommer bara får betala mycket mer när du ska betala tillbaka.. Bara föt man är kort ena månaden betyder det ju inte att man är det nästa månad för det? Vi hade sjukt lite pengar förra månaden, men nu får vi asbra! så.. ja! låt killen ta lån om han vill!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Eller hur Emelie, det porträtterar vår verklighet, iaf för oss unga vuxna. Inte fan har man det lyxigt varje månad, man får knepa och knåpa ibland. Tråkigt javisst, men sånt är livet.
What I said, yo!
dom snacka om de på jobbet idag och sa att en av mina jobbar kompisar blev blåst på 2-3 tusen
eller så sparar man så att man slipper odm där jävla sms lånen...visst jag förstår studenter som inte har pengar över efter sina 6700 eller vad det nu är men om man drar in en lön på 10000+ så tycker jag att man ska kunna sparar undan en liten slant iaf.
Hangaround
2007-11-20 16:07
ingen som såg uppdrag granskning om smslån? verkade inge vidare.
http://matildaberggrens.blogg.se
jo o det enda som verkade jävligt säkert var att man blev fuckad...
Hur man än vrider å vänder på det så är det aldrig bra att låna pengar..
work some magic
Linaa, tricket är att veta att nästa månad tjänar jag 10 000, lånar jag 1000 kr nu så msåte jag betala tillbaks 1300, då får man leva på 8700. Man måste vara så hårt efterbliven om man sätter sig i en skuldfälla på en ränta på drygt 300kr.
Det är ju bra att låna pengar om man vet att man kan betala tillbaka dom...jag menar annars skulle man behöva spara pengar i ett år eller bli barskrapad för att köpa det man vill. Så lån är ju en bra sak om man kan sköta sin ekonomi...
Precis, har man fast jobb och lite innanför pannbenet så är smslån en jävligt skön grej, iaf för min del men jag kan tänka mig att det är en jävla skuldfälla för folk med spelproblem etc.
Hur man än vrider å vänder på det så är det aldrig bra att låna pengar.. Är du helt blåst eller? säg att du behöver lånab 1100 spänn för att betala telefonräkningen (Slippa påminnelse avgift på 150 kronor) och köpa busskort för att kunna åka till jobbet... Då är det bra att låna pengar. Sen kan jag ta upp tusen andra exempel, men nu tog jag ett exempel från en situation jag är i just nu.
Tony_Sjögren P35 folkia.se
Du behöver inte ha ngn taxerad inkomst.Lånar du 3 papp så betalar du 3375 tillbaka.Simple.
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
finns ju massa jävla sms lån som du inte behöver ha nån inkomst men rentan e sky hög på dom flästa
Ingen mera rosa banner
såna där sms lån ... man hamnar ju bara i en ond cirkel! har man väl börjat så är det svårt att sluta. jag läste en artikel häromdagen och de är såå många svenska ungdomar som hamnar hos kronofogden tack vare det, och dom är inte så kul att handskas med. känner man att man kan betala tillbaka nästa månad så okej, men lånarman sådär desperat , så tror jag inte de är ngt att rekommendera. finns det ingen familj eller vänner som kan låna ut så länge?
hoes over broes ..
Hangaround
2007-11-22 08:17
Många som sett insider, uppdrag granskning och liknande program här ser jag. Jag tror inte att ni behöver predika för snubben, antar att han är så smart att han vet att han kan betala av det och därför tar ett lån.
Hur man än vrider å vänder på det så är det aldrig bra att låna pengar.. Den logiken får du gärna förklara närmare.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår