vägra avstägning från skolan
hej hej!
nu vänder jag mig framförallt till alla juridikkunniga här på detta forumet. mitt problem är att min skola hotar mig seriöst med att stänga av mig ett år om jag lämna ett positivt prov på knark, jag går och lämnar prover regelbundet och är ren för det mesta, nästan hela tiden, men om jag tabbar mig stänger de av mig ett år för att ta han om mitt "missbruk" som inte existerar sålänge jag går i skolan ( skolan är viktig för mig). mina betyg i äär bra och jag sköter skolan mycket bättre än många andra i min klass som inte är "knarkare" men ändå framstår jag som ett socialt missanpassat fall för skolans authority.
till mitt fråga, om de nu skulle komma det idiotiska förslaget att stänga av mig ett helt år för att jag ska på rehab, kan jag då på något sätt överklaga och få rättvisan på min sida? (alltså gå kvar i skolan=
tack för sriösa svar och snälla admins släng inte denna tråden förrän jag fått svar på min otroligt viktiga fråga. ni har en tendens att slänga alla mina trådar :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|