I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Knuten penis i hela världen.

Övrigt - Blandat

2007-11-09 03:03

Knuten penis i hela världen.

Detta kan verka kostigt och dumt men här kommer det.

Jag och en polare håller på att göra en bok eller vi har en idé och inte vilken som helst, men först vill jag kolla om ni hade kunnat tänka er att köpa vår framtida produkt.

Min vän har en stor penis och det är så att han kan slå knut på sin förhud, därav namnet "knuten penis". Vi tänkte göra en bok med hans penis knuten på bild framför en massa kända byggnader. Ex på sidan 1 är det en bild på en knuten penis och Opera huset i Sydney på sida två är det en knuten penis framför eiffeltornet i Paris osv. Tanken är att det mer ska vara en rolig bok men samtidigt ett måste i varje hem!

Det verkar som vi ska resa nu till vinter och ta foto, känns även som vi kommer få mkt gratis pr för vår idé. 

Nu vill jag ha tankar och respons om denna idé, hade du kunnat tänka dig att köpa vår bok för ca 150:- om det vore minst 50 bilder i den?

Dax att sova! godnatt!

HELSINGBORGS IF!

2007-11-09 03:05
HAHA. Rolig fylle"läsning"..

Men hur kul är det att kolla på samma penis om och om igen med bara olika bakgrunder?
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-11-09 03:11
Riktigt kul idé! :D Får se, skulle ju vara nice ifall man få se bildexempel på nätet.

2007-11-09 03:20
jag skulle läsa den *no homo*
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-11-09 03:24
haha om du verkligen är seriös så tror jag inte att ni kommer dra in tillräckligt för täcka upp trycknadskostnaderna.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-11-09 03:29
Japp, klockren kaffebordsbok ju.

2007-11-09 03:49
hehe värkar skoj, dock inget jag tänker läsa
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-11-09 03:52
Ja, egentligen, Varför inte? Läste nåt citat nångång som löd nåt i stil med:

"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

Det är ju egentligen rätt skevt om man ser det så.

Jag tror dock inte att jag personligen skulle ha något större intresse av att köpa den själv, men folk skulle säkert köpa den om de fann den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-09 03:53
kleton: Mycket mäktigt citat där. Bästa jag hört.

2007-11-09 04:02
Klenton

Faktiskt grymt citat mannen

2007-11-09 04:58
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

Nej det är inte speciellt märkligt med tanke på att en bild på en penis kan uppfattas väldigt stötande för vissa människor. Medans en bild på ett vapen inte är speciellt stötande, om det inte är riktat emot ett barn eller liknande.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2007-11-09 05:06
Men vem fan tycker en kuk är stötande? Kanske för en gammal pretensiös gubbe var pacemaker får kortslutning så fort han ser ett par kalsånger.

2007-11-09 05:07
Och undermeningen med citatet är väll just det att en kuk kan vara stötande men inte ett vapen.

2007-11-09 06:09
Avdramatisera Penis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-09 06:18
Tycker det är lite falsk marknadsföring, knuten penis? Nja knuten slapp förhud...

Men det finns säkert ett intresse, folk verkade ju köpa både Linda Rosings och Caroline Gynning böcker.

Inte för att låta elak men du ville ha respons, jag citerar Office Space.

Michael Bolton: Thats the worst idea I've ever heard in my life, Tom.
Samir: Yes, this is horrible, this idea.

2007-11-09 06:59
the god freddy glider in och droppar det onödigaste citatet någonsins. DOPE.

2007-11-09 08:05
arj-som-fan
haha du hängde verkligen inte med alls i vad han menade

2007-11-09 08:10
Konstnärligt och klockrent. Hade varit en given present till varenda tjejpolare. Strålande idé!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-11-09 08:45

Michael Bolton: Thats the worst idea I've ever heard in my life, Tom.
Samir: Yes, this is horrible, this idea.

Hahaha klockrent citat, fan vad jag älskar den filmen! Men idén är kanske galen nog att funka, folk köper allt möjligt skräp nuförtiden.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-11-09 08:46

Nu snackade jag om boken, inte om jump-to-conclusion-mattan (men samma gäller väl den :P).
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-11-09 08:52
det finns en bok om ollade platser så som ni gjort typ checkpoint charlie  osv men lägg in ett citat bra citat om sex eller penisar från en känperson från respektive ställe så har ni en produkt med lite annat roligt än bara pennnisar...
-vad e klockan
-va?
-inte vatten ...MILK

2007-11-09 09:03
arj-som-fan X0

Vad lever du i för drömvärld.. klart att ett vapen kan vara stötande för många i världen!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Producent

2007-11-09 09:10
alltsa för att detta ska funka sa MASTE ni hardlansera det som en konstbok! sa varför inte ta kort pa hans knutna penis framför diverse kända tavlor med? (fast som jag minns det sa är det strängt förbjudet att fotografera, iallafall med blixt)

och sedan skriva en liten förklaring under bilden, om själva tavlan! (ej penisen)

tror faktikst ingen annan skulle vara intresserad av att köpa den där boken, förutom pretto konstmänniskor..
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Rappare

2007-11-09 10:07
Jag förstår inte konceptet.. Berömda platser, och din kompis kuk..? Känns som någon form av blottning-extreme. :P
Det här är en typisk idé som är jätterolig just för att den är så dålig, men jag har svårt att tro att den som bok kommer bli någon succé.
Fast ja,  husdjurskläder och vatten på flaska är ju miljardindustrier det med så...

Btw, hur har ni tänkt ta bilderna? Jag menar, de flesta länderna är väl ganska emot att ohämmat dra fram kuken mitt på dagen, allrahelst på sånna ställen där det är mycket turister.

2007-11-09 10:23
Knuten förhud måste den ju heta annars är det falsk marknadsföring, tänk besvikenlen om man köper den och förväntar sig en penis knuten på mitten och får en sladdrigt förhud

2007-11-09 10:25
tråkig bokidé...den kommer inte gå hem
Idag är jag farlig

2007-11-09 10:30
ATLien F22:

Tänk dig att ha en sådan matta i hallen eller vardagsrummet, google here I come!

2007-11-09 10:31
Gör det lite roligare och ställ honom på olika ställen så man får leta efter den "knutna penisen"!

2007-11-09 10:39

Fredrik: Ah det skulle passa en semi-velig person som jag perfekt! Nu måste jag också googla!

2007-11-09 10:41
Kom att tänka på denna. Lite liknande vibb kanske? På ett bra sätt alltså. Så jag säger hey ho let's go! ^_^
It's only gay if balls are touching

2007-11-09 10:42
dumboleifi P18 - ja! En lite proggig smått vuxenversion av "Where's Waldo"!

"Where's Penis!" :D

2007-11-09 10:50
Apropå vapen vs penis

Jag frågade f ö just mina arbetskamrater om vad dom skulle bli mest upprörda av; ifall jag kom med en väl synlig pistol i bältet eller utan byxor & kalsonger. Alla svara det sistnämnda. Det är en galen värld.

2007-11-09 10:51
Kupo P27:
haha the olympic torch va fan bäst.

2007-11-09 11:07
satsa på en dassbok med knutna penisar. en sån hade jag lätt kunnat köpa

2007-11-09 11:17
Finns en dansk som har gjort exakt samma sak förutom att han inte gör en knut med förhuden utan bara visar kuken på en massa kända platser (även heliga platser och sånt). Minns inte vad han eller boken heter, men googla så hittar du säkert. Tvivlar på att er extra twist tillför tillräckligt mycket för att det ska kännas nytt och intressant:P
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se

2007-11-09 11:21
Men ni skulle ju kunna kombinera allas ideer!
Tex, Bilder tagna med knuten penis, i munnen på berömda männsikor, på kända platser! 
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2007-11-09 11:42
Jag tror stenhårt på idén. Boken kommer att säljas på Designtorget och skänkas bort som en lagom olämplig födelsedagspresent till de flesta medborgare. Prett-konstnärer i medelåldern med en alldeles för avslappnad syn på sex kommer också att ha den i bohyllan.

Vill ni göra idén lite mer pk kan ni ju omformulera projektet till att på varje berömd plats leta upp en välhängd person och slå knut på hans kuk. En aborigin-balle framför operahuset, en fransmän framför Champs-Elysées, och en redig arabkuk framför tältet vid Kaba...

...det sistnämnda kanske inte är så bra idé...

2007-11-09 12:39
"Champs-Elysées, och en redig arabkuk framför tältet vid Kaba..."

AHAHAHAHAHA

men annars tror jag fan att boken är en bra ide!
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"

2007-11-09 12:45

coool ide..

2007-11-09 13:03
Ni MÅSTE, bara MÅSTE ha en bild på en knuten penis utanför F!'s kontor i Stockholm.

Jag lovar att köpa boken om den trycks upp!
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-11-09 13:06
Ni MÅSTE, bara MÅSTE ha en bild på en knuten penis utanför F!'s kontor i Stockholm.

Känns inte det bara rätt grabbigt & lite bajsnödigt?

2007-11-09 13:17
Japp, klockren kaffebordsbok ju.

Klockren svengelska var det i alla fall.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2007-11-09 13:28
jag tycker det är en klockren idé... visst fan skulle folk köpa boken... även om konceptet i sig är ganska fattigt så är det ändå vulgärt nog att göra boken till en snackis!... genomför skiten!...
What would macgyver do?

2007-11-09 14:06

Crazy shiet. Om ni kan få den publicerad så köper jag den 100%!

- Sarcasm is the lowest form of wit!
- Aha, but its still a form of wit.
- Darn, you got me there.

2007-11-09 14:10
all no homo i världen kan inte få detta att bli no homo !!

2007-11-09 14:35
Lite homo har ingen dött av å andra sidan:)

2007-11-09 15:44
Jag skulle lätt köpa den, MEN jag vill ha anekdoter från resan annars är det ju värdelöst liksom :)
Follow the dao, right about....NOW!

2007-11-09 17:44
posta bild på den knutna penisen!
HMOR

2007-11-10 23:48

Dj_ Josh, har ingen bild här, är inte min penis.

Fredrik: Är inte förhuden en del av penisen? Min är iaf.

Fyra: Visst vi har inte bundigt upp oss på platser och byggnader en knuten penis framför kända saker kanske blir bättre. Typ framför en tavla och sen står det info om tavlan på andra sidan med ett shysst citat eller så.

Tack för respons, verkar som det blir av ska kolla upp vad det kommer att tryckas och så.

HELSINGBORGS IF!

2007-11-10 23:50

Det är ju exakt samma idé som snubben som dansar överallt. fast med en knuten penis. Sjukt ointressant.

Skåne!

2007-11-11 00:07
låter som ett fotoprojekt för esteter, ställ ut på ett galleri istället vettja. inte fan köper jag en sån bok iaf
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "