I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jeans för brudar med lite mer former?

Övrigt - Blandat

   

2007-11-08 14:51

Jeans för brudar med lite mer former?

Hej mina kära whoaiter, jag har ett problem som jag hoppas ni vill hjälpa mig med. Främst vänder jag mig självklart till whoas damer, men herrar som vet vad de talar om är givetvis välkomna att svara de med.

Jag söker efter specifika jeansmärken som tar hänsyn till tjejer som har lite större stuss(rumpa). Jeansen ska antingen vara stuprör eller raka och helst inte ha så hög midja. Helst vill jag ha jeans i svart eller svartblå. Om det är slitning, måste den vara snygg och diskret - inga hål och så.

Det som jag har kört på senaste året är denimbird/nudie och de har passat jättebra, men jag har planer på att införskaffa ett eller två par till min garderob. Och då vill jag alltså bli tipsad om ytterligare jeansmärken som kän tänkas passa.

Jeans som ni inte ska tipsa om med 100% säkerhet är:
HM - passar inte för 5 öre
Lee - hänger vid låren

Både har jag provat X-antal modeller från, så det handlar inte bara om enskilda modeller utan märkena i allmänhet.

Varför frågar jag här då? För att jag helt enkelt blir överväldigad i jeans-djungeln och har sjukligt svårt att hitta det jag söker efter


Så snälla, hjälp mig!

Delam tange barat