Producent
2007-11-08 11:42
Since 1984 @realgizlee // twitter
det är aftonbladet vi snackar om, förväntade man sig verkligen något annat från dom? nä.
de verkade vara helt sjukt, gick förbi där en stund efter på väg hem från jobbet, 2500 pers därinne? geez vad fan tror dom på nokia
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
"Han är svart musiker = rappare." Haha. Du fick det där till så jävla bra!
r'nb
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
varför bryr du dig egentligen?
Ne-yo är så jävla långt ifrån rappare som det bara går(fast itne mer än 50cent)
Meep meep
folk här på whoa kallar ju akon rappare
Var står det att han är en rappare?
han är ju visst rappare fast han gör ju låtar som inte är så rappiga
back like cooked crack
R&B-artisten Ne-Yo drog så mycket folk att polisen tillkallades Ett företag skulle lansera sin nya mobiltelefon och hade lejt R&B-sångaren Ne-Yo som dragplåster. det är det enda ja ser =(
https://soundcloud.com/invalida
Haha, någon som har skrivit o klagat till aftonbladet? :) Bra gjort den som gjorde det.
det är ju samma som att om en artist är svart så klassas det som hip hop.
Graffiti is like music for your eyes.
Stod "rappare" igår. Kanske glider förbi Triangeln BARA för att se kaoset. Kanske botar min hemlängtan en aning.
•pave paradise•
står r&b-artisten nu vilket väl är rätt korrekt.
SKU - SKU - SKULASON!
oh my vad mycket kids det var där. jag fick fan gå ut bakvägen på åhlens för alla trängdes. vem vill se ne-yo anyway..? jo just det, ALLA förorts kids.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJDoggy: Jag vill se Ne-Yo. Sjukt skillad sångare och låtskrivare. Synd att han bara spelar i köpcentrum och inte gör någon riktig klubbspelning.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Ne-Yo är inget annat än ett skämt.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
om det står i aftonbladet så är det sant.
We call them winerbrods.
Om han nu bara är ett skämt..så är han ett roligt skämt iaf. Hört att det kommer vara kaos likt det vid Cavalli-grejen i Stockholm i dagarna. Hohoho..can't wait! Screaming girls, hissy fits and a young scared black man wondering where the hell he's going to turn when the guards are overpowered.
•pave paradise•
oj fy fan vilken tråkig jävla diskussion. vad får ni ut av den?
cavallikollktionen kom ut idag. ne-yo hade varit i Gbg i förrgår, det hade samlats 2500 pers och det var flera som svimmade.
We call them winerbrods.
Producent
2007-11-08 16:11
Jag skrev till människan som svarade att "ett sådan horribelt misstag skall aldrig göras om igen"
Toastare
2007-11-08 16:26
jag gjorde misstaget att få för mig att jag skulle handla inne på nordstan igår efter skolan.. stort jävla misstag. fy fan vad mycket kids det var där.. och nån snubbe på scen som bara "visa för poliserna att ni samarbetar, backa lite, han går på om en timme" så det var en pers som gjorde att jag inte kan gå till nordstan på ett tag.. har redan fobi för stället.
Jag skyller allt på Emma!
har aftonbladet ändrat eller är hela tråden helt fel? R&B artisten står det överallt i den artikeln jag kommer till..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-11-08 16:37
Joel413 P23 Jo om du hade sett d så skrev jag till subban som skrev skiten som svarade
Ursäkta misstaget, ska ändra. Ska se till att ett sådant horribelt misstag aldrig upprepas någonsin igen. Frida
"Ursäkta misstaget, ska ändra. Ska se till att ett sådant horribelt misstag aldrig upprepas någonsin igen. Frida " Dom går ju så hela tiden iaf, jag är 100% säker på att dom gör det enbart för att provocera
Seriöst, hur FAAAAAAAAAN orkar ni bry er?
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Producent
2007-11-09 12:40
DrKista P28 Vi är bittra och ahr inget bättre för oss än att störa oss på puckon
Jo om du hade sett d så skrev jag till subban som skrev skiten idiot. så hon är alltså en subba för att hon skrev att ne-yo var en rappare och inte förstod varför du blötte ner dina pampers p.g.a detta?
Sånt överdrivet kaos det var igår på Triangeln. Har aldrig förstått sådan dyrkan som fjortisar är så besatta av. Nej nu måste jag läsa "Fans" av Fredrik Strage igen.
At the gates of Eternity...
Producent
2007-11-09 15:23
Demento P21 Det känns som en insult att kalla någon nått som dem inte är.
Ska jag be om ursäkt för att jag förolämpade din lilla crush ?
du verkar vara en otroligt töntig människa, micKillah alltså riktigt tragisk
kanske ska motivera mig... den som skrev artikeln (jag har ingen aning om vem för jag har inte tänkt läsa den) skrev alltså att en person som sjunger var en rappare. Varför? antagligen har hon inte så stor koll på T-Pain och känner enbart igenom honom från collabs med rappare (precis som t ex jag gör), då är det inte så jävla konstigt att hon tänker att han också är en rappare. Men det tragiska är ju inte att du reagerar utan Hur... att skribenten är en jävla subba o.s.v, för det där lilla struntfelet
Skribenter SKA göra ordentliga efterforskningar. Punkt. Jävla pissdiskussion...det är inte så jävla svårt att ringa artistens skivbolag här i Sverige, eller att gå in på AllMusic.com, som dessutom används av Aftonbladet jämt och ständigt. Tack gode Gud att jag inte drog till Triangeln igår. Några vittnen som vill berätta?
•pave paradise•
Demento P21 Du måste förstå att det inte är lätt att vara så sjukt äkta som micKillah P23 är. Att äta cheerios (som i USA, EJ de europeiska varianterna) och att placera in vem som är värdig titeln "rappare" är bara två grundförutsättningar.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
det är viktigt med cheeriosen!
Producent
2007-11-09 18:43
Fan, jag vet verkligen hur jag skall väcka uppmärksamhet, eller vad säger ni ;) Med hjälp av att provocera och dunka i mig en o annan skål med Lucky Charms !
Tyckte oxå det var konstigt att han var rappare. Men dom vet kanske inte bättre.
Jag har ingen personlighet
jag gick igenom nordstan 2 timmar innan spelningen. hade ingen aning om vad som pågick, såg bara massa snutar och fjortisar. redan då så gick det inte att ta sig fram utan att stångas.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
MEN FÖR FAN HUR I HELVETE ORKAR NI SITTA Å ANALYSERA MASSA JÄVLA SKIT ÄR NI STÖRDA ELLER??första tanken var aftonbladets tolkning: "han är svart = rappare" AB lär ha trott att Jackie Arklöv var en rappare. Anatar att hela den här förvirringen att kalla Ne-Yo för rappare har utmynnat i att den blåögda blonda _svensken_ som skrev artikeln dragit alla mörkyade över en kam nu när KEN släppt en platta. det där är nog de sämsta jävla inlägg jag läst. jag hatar aftonbladet sämsta skiten jag vet, men KAN det inte bara vara så att dom skriver fel??? Om det är en UNG SVART artist från USA är det väl GANSKA troligt dessutom att det är en RAPPARE idag. SÅ så jävla fruktansvärt konstigt är det väl inte??? NU ERE DESSUTOM ÄNDRAT TILL RNB ARTIST.. grattis! UHHHHH!!! det är fredag
Han är väl fluffer...
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
han ser iallafall ut som en turkneger
...en turkneger? Snälla, åh snälla, förklara.
•pave paradise•
Ett företag skulle lansera sin nya mobiltelefon och hade lejt R&B-sångaren Ne-Yo som dragplåster.
Vi är överallt!
HAHAHAHA TURKNEGER :D vilket land bor dom i?! :O:D
Gangsta Rap Made Me Do It!