Byxor som det står 96 på..
Vad händer? Många ungdommar i Stockholm har byxor som det står 96 på med stora siffror. Det är väl något märke, men jag är ju såklart nyfiken. Vilket märke är det och FRAMFÖRALLT varför är det som populärt? Vem satte trenden?
Det är G-star å vetefan varför dom har blivit hypade som fan. Antar att det är en tuff modell sen kanske det blev nästa grejj efter dessa evisu jeans som jag aldrig fattade vitsen med!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj aldrig sett nån byxa me 96 på..
"Det är G-star å vetefan varför dom har blivit hypade som fan." G-star har funnits med i bra många år..
G-star har funnits med i bra många år.. men inte den modellen right? tänkte nästan göra en tråd om detta igår, va e grejen? sjukt fula byxor..
I samband med att den nya G-Star konceptbutiken öppnade på PUB i Stockholm, så ser jag massor som går i sådana jeans...Mest killar och tjejer i 14-17 års åldern. JC har även dessa jeans i sitt sortiment, vilket också förklarar en hel del...Sur personal i den nyöppnade butiken i övrigt, har gått in och ut två gånger sen de öppna.
Delam tange barat
Nöjd ja vi alla vet att G-star inte är ngt nytt märke men just den modellen är riktigt hypad här i sthlm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nya JL tröjjan, nya tiger tröjjan, nya tiger bältena..Det kommer alltid nåt nytt som halva stockholms ungdom hakar på
Dem är väl födda det året ;)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Hangaround
2007-11-08 07:46
tänker på det varenda dag. Ser byxorna varenda dag.
Tycker dem e ganska snygga faktiskt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Nej fy helvete med 96 jeansen!. Det är ju fan ett krav att ha dom där jeansen för att hamna bland dom coola fjortisarna..Stackars dagens ungdomar,vad blir nästa grej?
Länk
G-star har väl överlag gjort ganska fula modeller? typ JC youth collection-ish och inte alls vart särskilt flashiga? typ som psycho cowboy som hade sin peak 93 och vägrar ge upp, bara fortsätter göra skitfula kläder =)
Rock out with your cock out!
Det ser ju ut som något billigt Lindex-skit för småbarn.
Dem där jeansen är riktigt riktigt fula. Man måste vara helt hjärntvättad för att köra dem..
hahaha dom va ju helt galet fula
"Det ser ju ut som något billigt Lindex-skit för småbarn." Men det står 96 på dom och alla äger ett par, då spelar det ingen roll. Nej fyfan för dom där!
dom är softa.. köpte sånna i sommras, använde dom i drygt 1 månad sen blev det myrstack... så det blev att köpa nya.
Läste någonstans att modellen tidigare har funnits men år 2006 hade modellen funnits i 10 år, alltså den första modellen tillverkades 1996, därav 96 på dagens modell. Något jag däremot inte kan begripa är varför det blev så populärt år 2007..
UGK 4 LIFE! RIP PIMP C
Gillar hur dessa jeans köps, kombineras med enorma bälten men misslyckas ÄNDÅ att hålla byxorna över röven på de manliga konsumenterna.
•pave paradise•
Dekay: Något sånt.
•pave paradise•
Beror som på vem som har dom, men ja, dom ser klart mer Lindex än Gstar ut.
It's only gay if balls are touching
de va ju något av de fulaste ja sett :S hur kan någon ens ta på sig dom där? pz
Sleep is the cousin of death
Va och Eurotrippade i Sommras.. Kan säga att det är big i södra frankrike.. iafall bland kidsen.. G-star var stor nere i madrid oxå. Så det är klart det får hype i svedala oxå.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Har stört mig på dom länge. Skulle själv köpt ett par eftersom dom sitter nice över göten, men eftersom dom blitt så överpopulära valde jag att avstå.
särkert hälften av alla som har skrivit här inne har ett par sånna brallor.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Jag har inte. Är jag cool nu?
•pave paradise•
haha löjligt
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
gräslig jävla modell. jag har haft jeans från B&W som sitter snyggare.
We call them winerbrods.
Haha! B&W!!! Åh, nostalgi..
•pave paradise•
yo man...mina föräldrar hade inte råd med dyra jeans...det var antingen B&W eller stulna Levi's :) lyckligtvis började jag jobba när jag var 15-16 och hade äntligen råd att välja egna kläder.
We call them winerbrods.
dom är ju inte det minsta snygga fattar inte heller
Gate One butiken i Gallerian, fyfan.. Varje jävel som går fram till 96 jeans hyllan har redan ett par på sej..
haha snygg flashabyxanochtrosan bild
aldig sett sånna brallor, snygga va dom inte iaf :O
verkar vara mest för pojkar små dom där byxorna
Producent
2007-11-08 23:04
haha, fyfan vad vidriga :D Har aldrig sett dom, men bor ju i Skåne, bönderna här är ju lite efter..
Som sagt, sjukt fula och allmänt gräsliga. G-Star har aldrig varit speciellt snyggt eller inne dock. Ser dem också rätt ofta här i Stockholm faktiskt, skrattar lika mycket varje gång. Men som tur är så kostar dem ju inte så mycket, skulle varit ännu värre om dem varit dyra.
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
jag vet varför trenden startade.
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Haha det jag hatar med dom där byxorna är att folk fortfarande köper dom. OK, om ni köpte dom för typ 6 månader sen när bara ett fåtal personer hade dem (byxorna är snygga enligt mig) Men att köpa dom NU när varenda stekare mellan 13-17 har dem är helt otroligt, skäms ni inte när ni och era 3 vänner har på er dem samtidigt på stan? fan va jag vill slå er alla asså. Ajuste, dom säljs falska i Hässelby också för runt 500kr, kan vara en anledning till att många har dom.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
nej 96 står för 69 fasst baklänges
gick runt i stan i fyra timmar en dag i sommras och räkna antal 96 jeans jag såg... blev 67 st
Måste vara bland de fulaste ja sett.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Men erkänn att ni stör er mer på hela grejjen att alla bortskämda ungar har ett par än att dom är fula!?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Sweet, har själv undrat över "96-boomen" men inte haft ork att kolla upp det.
Prince_Of_Persia P23 Nae har aldrig sett byxorna förrut, dom var bara så extremt fula, fula kläder är väl mode nuförtiden..
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hahaha
Inkognito-One P16 "Stackars dagens ungdomar,vad blir nästa grej?" Lite fel formulerat där? du menar väll , "stackars oss ungomar vad blir vår nästa grej?"
..!.._{-,..,-}_..!..