I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör man?

Övrigt - Blandat

   

2007-11-07 19:22

Vad gör man?

För ett tag sedan så satt jag och min pojkvän barnvakt hos min moster och hennes 4 barn.

Den älsta sonen (11år) brukar ofta prata med mig och säga att han inte tycker om när pappa är hemma för att han bara skriker och bråkar hela tiden. (Pappan brukar jobba borta)

Den minsta ungen som är 2-3 år kom ner å ropade på mig när hon inte kunde sova. Hon hade hosta och började gråta och sa. "Jag kan inte vara tyst" och fortsatte "Ibland när inte jag är tyst så brukar pappa slå mig. Pappa är dum"


Jag vet att barnen inte tycker om deras pappa men när han är i närheten så är dom kärleksfulla mot honom.

Och min morfars fru (den enda mormorn jag har haft) är väldigt sjuk i cancer. Igårkväll när morfar hade varit ut i boden med famnen full av grejer som han bar på så kom mina kusiners pappa och knuffade omkull honom och ställde foten på honom och mordhotade honom. Sa att det var hans fel att min moster och han hade så mycket problem, att de var hans fel att dom hade dåligt sexliv osv..

Det ska tilläggas också att min morfar inte heller har så bra hälsa.

Jag vet att det inte är så bra i min mosters familj åså. Men jag tror verkligen att hennes kille är galen. Dom har varit tillsammans i evigheter.

Jag vet inte vad jag ska göra, barnen mår inte bra av familjesituationen. Någon som har erfarenhet och liknande.

Jag vill hjälpa barnen. Kan jag hjälpa dom på något sätt utan att starta ett storbråk i min familj/släkt?

"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning