I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frisör, hjälp!

Övrigt - Blandat

2007-11-06 08:33

Frisör, hjälp!

Jag var hos frisören förra måndagen och fick mitt hår permanentat, relativt små lockar och mellanstark vätska, det blev fint. Jag har gjort precis som frisören sagt sedan dess, tvättade det inte förrän onsdags och bara en gång till efter det. Har inte plattat, knappt kammat mig men ändå är det lika platt som innan jag gick dit och jag är nästan 800 kronor fattigare. Ska det vara såhär??? Jag är jättebesviken. Vad kan jag göra? Ska jag be henne göra om det, eller göra något annat? kan jag få mina pengar tillbaka och gå till en annan frisör?

2007-11-06 08:47
gå till frisören du va hos o säg att du inte är nöjd. antingen får dom göra om de eller så ska du få pengarna tillbaka.

2007-11-06 08:54
så hon kan inte komma och säga att det är mitt fel liksom? Att det är jag som "behandlat" håret fel? Jag följde allt hon sa iaf!

2007-11-06 08:56
Klart att hon kan försöka lägga över skulden på dig.  Beror på om hon är en ärlig, proffessionell frisör eller inte. testa!
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-11-06 09:26
Ger hon inte tillbaka pengarna så sparka henne på smalbenen tills hon ger sig.

2007-11-06 09:27
haha i will =)

nej men hon var inte där igår, ska ringa o kolla med henne nu

2007-11-06 11:04
Kunden har alltid rätt, som det så fint heter.
En polares färg gick ur håret efter nån vecka bara, så hon fick en ny färgning gratis. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-06 12:32
hon svarade inte så jag lämnade ett meddelande får se om hon hör av sig tillbaka :(

Producent

2007-11-06 13:30
alltsa. det finns nagon sadan frisörblablalbförening som man kan vända sig till om man är missnöjd. om det var iallafall lite seriöst ställe du var pa sa borde salongen vara registrerad i den. jag minns inte exakt vad det heter faktikst :/ men det borde itne vara sa svart att ta reda pa
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-11-06 13:52
En polare till mej permanenta också sitt hår och blev verkligen inte nöjd, hon gick tillbaks och sa till. Hon  fick en ny tid för permanentning och nu är det skitbra!

ring och kolla med dom?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-11-06 13:56
tack för all hjälp! Ska vänta o se om hon ringer tillbaka idag annars går jag förbi och ser om hon är där imrgon hon ska fan göra om det! :)

2007-11-13 03:39
Hoppas du fick bli krulltott igen, du såg faktiskt smått fantastisk ut med allt krull. Så du vet..
•pave paradise•