I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Birka Cruises

Övrigt - Blandat

2007-11-02 00:41

Birka Cruises

Hade planerat att åka med en kompis och hans syskon med birka på lördag. Trodde att vi var inbokade med hans syskon som målsmän ( dem är över 23 ) jag är 18 och min kompis är 20. Men tydligen så gick det inte att boka dem som målsmän en lördag, då man tydligen var tvungen att ha med förälder. Därför har min kompis angett att båda vi är 24 år. Han tycker att vi skall chansa och försöka gå på. Resan kostar 600 kr och vetefan om jag tycker det är värt att chansa.
Någon som vet hur hård kollen brukar vara?

Ja, jag har dyslexi.

2007-11-02 00:45
Glid in snyggt vid kontrollen så är det ok.
Sen kan man inte ha en målsman som är 24år när man själv är 18/20.
"You probably told your man about us on his birthday"

2007-11-02 00:48
okej, glid in snyggt?
Ja, jag har dyslexi.

2007-11-02 00:52
jag menar, kollar dem inte folk slumpmässigt? / kollar folk som ser ut att kunna vara yngre?
Ja, jag har dyslexi.

2007-11-02 01:19
Jo dom kollar folk slumpmässigt, men det är omöjligt för dom att kolla alla. Dom kan ju lika gärna kolla folk som visar upp förfalskade biljetter eller vad som helst.
Du kan ju fråga någon där som verkar vara i dina föräldrars ålder om ni får gå tillsammans med dom, bara att ni går precis bakom dom men så att ni går tillsammans.
"You probably told your man about us on his birthday"

2007-11-02 01:24
Man kan ju faktiskt adoptera en 16 åring när man är runt 22, om man nu skulle vilja det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 16:18
Hahahaha. 20 bast med en 23 arig malsman. Driver du med mig nu? Du maste driva med mig. Dumheten finner inga granser pa whoa nufortiden.

- Men du ar ju bara 20, du ar for ung for att aka med pa lordagar
- Men, uuh... jag har ju typ min malsman med mig. Han ar ju... uuh, vahettere.... typ 23.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-11-02 17:46
haha, men man brukar kunna åka om man har någon som är äldre som ansvarar ifall något skulle hännda typ. Vari ivarjefall så jag förstått det hela.
Ja, jag har dyslexi.

2007-11-02 19:16
Men målsman behöver väl inte vara förälder, det kan väl lika gärna vara en anhörig ju.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.