Vad kostar en ros?
Jag tänkte köpa en blomma till min flickvän idag och jag undrar hur mycket en ros kostar, i runda slängar. Jag behöver också tips på hur man kan bevara den i färskt tillstånd i typ 5-6 timmar innan man kan sätta den i en vas.. Ska dra snart så jag måste ha snabba tips tack
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante
finns massvis med olika sorters rosor som alla kostar olika. om du ändå ska iväg och handla ros kan du väl passa på att ställa alla frågor i blomaffären?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
10 spänn din snåla jävel ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
25 spänn för en hyffsad
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp pfft, nöjd dig med en för tio.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare existerar det ens?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
är ganska stor skillnad, allt från några kronor upp till en 100kr st.. men dom billigare brukar oftast säljas typ 10 stycken för 69 eller något.. köp en för iaf 25 spänn
ok... nästa fråga, som jag VET kommer irritera folk.. men jag är lat, och så har jag bråttom (lagar mat) finns det nån bra blomsteraffär vid karlaplan?
Måste man skapa en tråd på Whoa så fort man ska göra något? "Nu är det så att jag ska gå på toaletten. Nån som har tips på bra toalettpapper? Bör jag läsa under tiden? Vilken är den bästa metoden att torka sig?"
One chapter a day
fimp på väg in till stan kan man träffa på folk som säljer rosor för en tia :) men då ser de också ut att kosta en tia.
sätt rosen i en kanna vatten och sätt in den i kylen, brukar funka för att hålla den fräsch. en ros, du slår på stort! leta upp en botanisk trädgård eller en villa och knipsa av en bortglömd halvvissnad jävel så har du en gratis.
wow. räkna med ett ligg inatt, hot damn! nej men om du inte köper en jumbodumbostor ros som är gigantisk så skulle jag skratta om jag fick en ros. skulle då hellre velat ha e n videunge på en kvist.
What I said, yo!
skicka blommbud..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ojoj.. ingen som hört talas om att tanken räknas? hot damn på er själva, jag blir nästan lite ledsen... tack för hjälpen btw
PhilAhzOphee: Jag tycker synd om din pojkvän om du nu har någon.. Som måste känna sig tvungen att köpa någonting dyrt till dig för att inte bli utskrattad.. Som olympic säger, det brukar väl vara tanken som räknas ? Och just rosen i det här tillfället är väl inte det viktigaste, utan middagen ?
Vila i frid Daniel ! 091030
Varför får inte jag några rosor av min pojke för? :(
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Stor Röd Ros kostar runt 30kr på plantaget. Köp ALLTID 3 roser till någon du älskar/älskade. 1ros 1ros 1ros = 3roser. JAG ÄLSKAR DIG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tanken som räknas? då kan du väll fan rita en ros åt henne.. köp 3 fräsha rosa rosor.. then its done
ahhahaahah jag sa ju att jag hellre skulle velat ha en kvist med en söt videunge på en än corny jävla played out ros. please. jag har aldrig bett om något dyrt av min fästman. fick en gång en jättefin blomma, den var sådär fulsnygg!! jag gillar hellre sånt. att man inte rusat in och bara "en ros tack" och två sek senare "här älskling".. köp fan en snickersbar isåfall.
What I said, yo!
R = jag O =älskar S =dej man kan ju fan stava vad man vill om man ska hålla på så där... om jag vill köpa en ros till henne så gör jag det. vi har ett sånt fint förhållande att 3 rosor inte skulle göra nån skillnad jämfört med en enda. det är TANKEN, att jag faktiskt gör NÅGONTING(!) som räknas... jag skulle lika gärna kunna rita en ros, för hon skulle bli lika glad för det, men jag väljer att köpa en riktig som hon kan torka sen jag har aldrig köpt blommor förut eftersom jag tycker det är så fruktansvärt larvigt att man måste köpa så dyrt som möjligt för att det ska vara bra. fattar ni inte att det är floristerna som försöker utnyttja våra dåliga samveten och vår rädsla för att inte räcka till?
jag älskar blommor. och choklad.
tjejer, vad skulle ni föredra, en ros för 120kr eller 3st för 30kr styck?
det va väll en dum jävla fråga? tjejer vad skulle ni föredra, en ferrari eller 3 opel?
o jag läste fel! så glöm det jag skrev! grymt skrivit teN puss
teN tre
tjejer ser skillnad på rosor för tio kronor och fina rosor...
Vill man verkligen köpa en ros till sina kära så får det väl kosta vad det kostar, har svårt att tänka mig att nån är så fattig att 25 kronor här eller 20 kronor där spelar roll (om man inte ska ha större mängder), än mindre frågan har sån tyngd att whoa kan diskutera den seriöst....
När jag var 13 år och köpte en ros till Sofie Berg***** i 8c på allahjärtansdag kostade dem 20 :- av elevrådet på Katrine*****-skolan! Tyvärr röjde mitt lilla kärleksmove ingen större framgång. :( Förlåt för OT förresten. ;)
Så länge rosen inte är vissen så spelar de väl ingen roll? Hade jag fått en vissen en hade jag nog lackad, annars hade ja bleve tok glad.. Fast, ja har aldrig fått någon blomma av en pojk :( Eller ja, en maskros.. Men den va rabattplockad
Leker live eller?