I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Teoriprov körning

Övrigt - Blandat

2007-10-21 18:14

Teoriprov körning

Hej!

Jag ska göra mitt teori kör prov i december och ska nu börja plugga, jag pratade med en polare som sa att det inte är så bra att använda "Bonnier Trafikskola" då frågorna som används i detta program skiljer sig väldigt ifrån de riktiga frågorna som dyker upp på provet. Han sa även att det bästa stället att plugga är på trafikskolornas egna datorer då de tydligen har några egna program som tycks vara bra.

Vad tycker ni? är bonnier trafikskola programmet nå bra ?

2007-10-21 18:22
lär boken ett par ggr o gör provet.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2007-10-21 18:37
jag använde mig av bonnier trafikskola 2007 och tycker det funkade utmärkt.
Niceness!

2007-10-21 18:38
trafikskolan teo ska tydligen va bra
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.

2007-10-21 18:52
yes tur att man är klart med allt det där, fick kortet igår :)

ja läste bara boken innan jag skrev upp och fick 56 poäng. läs boken är mitt råd till dig.

peeace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-21 18:56
teori kör prov

vad fan är det?

Teori provet lästa jag halva boken till..
work some magic

2007-10-21 19:28
läste lite i boken. sen var det klart.
tycker att boken verkligen är bästa läromedlet. Och om man behöver fråga om lite saker så är detbara att skriva ner och fråga den man kör med.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-10-21 19:34
trafikskolan teo var enligt mig helt värdelöst, jag rekomenderar BT07 istället för teo.

Teo är fullt med buggar och vissa svar är ibland rätt och ibland fel, iaf på den versionen jag körde.
Niceness!

2007-10-21 19:58
Teo är ren dynga. Satsa på att plugga körkortsboken. Så, körkortsboken, sunt förnuft och en gnutta logik, så kan du ej misslyckas.

2007-10-21 22:45
Hehe teori prov körning ¨^^, fattar inte riktigt..
menar du teori prov så var de pissenkelt.. kör genom traffeskolans några gånger sen whipzzzzzz donE

2007-10-21 22:48
Jag läste boken och körde bonniers, tycker att bonniers var riktigt bra faktiskt!
hejhej

2007-10-21 22:53
jag är på g med kortet nu.
Vet inte hur det funkar där du bor, men köpt ett körkortspaket med 7 lärarledda lektioner, 10körlektioner, allt nödvändigt material i form av böcker och hur mycket data lektioner du vill.
5000:- Helt klart värt i mina ögon eftersom jag är slö och ej bra på att köra bil.

Kör på något sånt.
data lektioner gör du liknande test som teoriprovet då.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!