I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Både Matematik A & B på ett år?

Övrigt - Blandat

   

2007-10-20 12:59

Både Matematik A & B på ett år?

Nu är det såhär att jag går 1a året på gymnasiet (Media) och på matten har jag och 2 till erbjudits att jobba lite snabbare och bli klar med både Matematik A & B på 1a året.. medan de andra bara gör A på dessa två terminer.. Jag känner att det skulle vara jävligt soft och bli klar så man släpper matte sen i 2an & 3an medan de andra jobbar liksom (för jag har inte planerat att jobba nå Matematik C så)..

Men grejen är, nu när jag jobbar snabbt.. så får jag G/G+ på proven med nöd & näppe, och får ändå massa rester sen... medan jag säkert skulle klara ett starkt VG om jag jobbade i den segare takten som de andra.. litet dilemma. Nån som varit med om liknande eller bara vill tycka till?

Vill inte höra nå; Ååh, på min linjen ska vi klara A, B, C, D på en termin, sluta klaga! lalala.. det rör mig inte direkt.. aja..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.