I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[hjälp mig] alla pengar jag kan få/tjäna

Övrigt - Blandat

2007-10-16 19:59

[hjälp mig] alla pengar jag kan få/tjäna

jag tänker inte ta hela bakgrunden för det är för långt för att skriva. allt du behöver veta är att jag pluggar intensivt och all den lediga tiden (helger, lediga dagar etc) jobbar jag på en städfirma som inte betalar bra. jag letar annat jobb givetvis men det är inte många häromkring som vill ha folk som bara jobbar helger, finns rätt många studenter.
jag är med på massa skitsidor som ska betala pengar för undersökningar/klick/younameit. det ger dock inget än så länge och jag kanske är naiv som tror att det ska det, men än så länge håller jag vid hoppet att de ska de.
jag har lägenhet som jag tryckt in en tjejpolare i och vantrivs så in i helvete men det betalar halva hyran.
jag märker att jobbet går ut över studierna eftersom jag har ett näst intill obefintilgt privatliv och är helt utmattad. utbildningen kostade mig 85 k och det sista ja behöver är att sluddra bort den. jag har cash sparat som jag slitit ihop det senaste året och har inte haft "långledigt" dvs ledigt tre dagar i rad, på jag vet inte hur länge. 2 år?

jag har ansökt om bostadsbidrag men har tjänat för mycket i år för att bli beviljad. finns inga som helst bidrag som kommer med den här skolan. csn stödjer inte överhuvudtaget eftersom den är privatägd. så sådana bidrag är uteslutet.

det kanske inte framgår men jag är i kris och jag behöver hjälp och råd. jag har aldrig ätit särskilt mycket så matkostnaderna är nere på minimum. hoppar ibland över mat vissa dagar för att pengarna ska räcka mer.

jag har inte tid med skitsnack från er jag behöver endast råd och hjälp. jag har vänt mig till många människor och här kan jag även vända mig till fler. vet att många har haft samma problem och överlevt som. träd fram!

brb, mailing my eyes