Married to the money, fuck the world, that's adultery
Visa bild på din bilmodell eller kommentera på andras. Har du ingen bil och bara vill berätta det, så är inte det här tråden för dig. Det är inte så svårt att vara seriös, försök.
dekay. nä det är orginal med turbo än så länge
Get MAD and change
http://www.annonserna.nu/userimage/200607/bild%20011.jpg fast min e rostig o jävlig, kofångarn fram har hoppat ur efter ja krocka med henne. gått 37000, slukar nästan mer olja milen än soppa o så pyser däcken också
och aldrig tankad mer än halv tank då ja inte har råd.. men en riktig trotjänare och pärla!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
gbg-rape. japp en Goes TE 450 Racing vägreggad
Get MAD and change
Min lilla
pärla . Dock inte min på bilden men har en exakt likadan.
puss
Rape. ja det är alltid kul med 4-hjulingar :D
Get MAD and change
Ja, det är sant! Det är sant!
Areskoug: Förbannat fin, nyskick ju :)
lill_fithan.. haha den har blivit stylen en gång hade kedjat fast den i en stor stolpe ute på pakeringen o hela stolpen vart borta på morroen så nu när ja fått en ny, så har jag installerat övervaknings kamera och larm o fett lås i ett garage. så nu jävlar! hur jag finansirerar detta ska vi inte tala om.
Get MAD and change
plus att de e larm på den ;D
Get MAD and change
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
yrkesmödaren xD den va billig va.?
Get MAD and change
mja =D
ah äre din vinterbil nu eller, nu när det börjar bli snö o skitigt
Get MAD and change
-- Mellanslagsanvändare --
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Shit många har ruggigt fula bilar! Men pajja är ett undantag hur mycket gick fälgarna på?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Seban många kanske tänker inte på att bilen ska vara snygg, utan kanske bra, säker och så. man behöver ingen cadillac för att vara nöjd. fast jag hade inte tackat nej til en...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
permobil-player P25 man tackar :)
yes yes. omlackerad,bytt alla gummilister etc, och sedan bilden har den även fått orginalnavkapslar. Inredningen skulle varit lackad också bara.
Fried little fishies
haha ni som såg såg, and I hope you liked it! vill inte ha objudna gäster i garaget för att jag visar henne på nätet. :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Hur kan du behandla din bil så illa att du röker i den?!
fett yo, inte min på bilden men en likadan
vad är man för player om man inte röker i den? 15's with hubcaps thats how i rolllllllllllllll
Graffiti is so last year dude!
http://chronos.stanford.edu/users/lucs/misc/rx7_zoomed.jpg inte min men ahr en lika dan....
Intellectual slacker
hate the smell of new car .. röker i bilen men inte hemma. Är man fast i trafiken flera timmar så måste man ta en cigg ..hehe
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
..så nu när ja fått en ny hur jag finansirerar detta ska vi inte tala om. Svårt att lista ut? :)
work some magic
brdin1 - ja eftersom den blev stulen och var försäkrad FICK jag en ny av stället jag köpte den på. smartass
Get MAD and change
Rock out with your cock out!
smartass Då hade jag ju rätt? då tar jag "smartass" som en komplimang :)
work some magic
ah men du menade att jag fått det från mina föräldrar.... jag lär ju inte fiansiera det med att den blir stulen så ja får en ny. går man ju minus pga självrisken.
Get MAD and change
ämen vafan, åsså var den borttagen... livet går rba
work some magic
Brodin1 Du länkade fel, så det är ännu inte försent.
nopp, borttagen, kollade på blocket.
work some magic
hahafan va drygt . ja tycker synd om dig
Get MAD and change
vågar inte lägga upp en bild på min skrothög här, alla har så flashiga kärror! Jag kommer tillbaks o uppar tråden om 2 år, när företaget rullar på o sånt. Då ska ni få se bilden på min guldfärgade och glittriga Lexus.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
jag tycker med synd om dig. hehe