I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Polisen tog min dator, husransakan :S

Övrigt - Blandat

2007-10-13 17:11

Polisen tog min dator, husransakan :S

Hej!
Jo tänkte fråga om nån är med på noterna.
Har lite problem med mitt ex. hon anmäler mig för skit saker som inte är sant. hon påstår att jag skriver till henne via internet, vilket jag inte gör. men iaf så tog dom min dator i beslag för att kolla om detta är sant.

Polisen sa allt som är olagligt tar vi bort.
Dom får väl inte tabort mina filmer eller Mp3 låtar?
Jag kan ju ha rippat allt själv för privatbruk alltså inte dela med mig. eller hur?
& får dom leta efter sånt när dom tagit in dator för att leta efter nått annat? eftersom fildelning inte är fallet dom tog datorn för får dom inte leta efter filer? hur är detta?

om dom nu tagit bort mina grejjer när jag får tillbaka den (Om jag får tillbaka den) Kan jag anmäla det då? eller ska jag låta de vara :S  jag vill ju inte bli av med allt. dom lär ju kunna göra nån slags recovery så alla filer återställs om dom väl tagit bort skiten?
Med tanke på att de är inte de dom ska leta efter.. å dom vet ju inte om jag rippat själv.

fan är nojjig :S
Hela mitt liv är ju i den där burken :(

Tack

Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever