Toastare
2007-10-10 23:16
Har någon smakat Kalles randiga -kaviar/banan?
För ett tag sen lanserade Kalles/Abba en ny kaviar med kaviar och banan. Nu undrar jag har någon människa smakat den? Jag gillar inte kaviar så jag vägrar köpa en jättetub. Kan tänka mig att den är gjord för barn med tanke på Trasan & Banarne skivan man får med om man köper den. Det är tydligen färskost smaksatt med bananpuré. Så det är kaviar, färskost och mosad banan. HÄR
Jag skyller allt på Emma!
Det låter onekligen lite läskigt... Men vem vet? Min gut-feeling säger mig dock att det inte är mycket för världen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-10-10 23:20
Jag kan inte, hur jag än försöker, få ihop de tre smakerna.
Jag tänkte göra en tråd om den när jag såg reklamen första gången. Det ser så jävla äckligt ut. Jag vågar nog inte prova den. Iofs inte testat vanliga randiga heller. Håller mig till den vanliga.
Toastare
2007-10-10 23:23
den vanliga randiga kan jag tänka mig att jag gillar.. då jag inte gillar den starka kaviarsmaken. Måste hitta en kompis som äter kaviar.
Säger precis som bounty; "Jag kan inte, hur jag än försöker, få ihop de tre smakerna. "
^ Smart sagt.
med tanke på att det är ett pålägg och jag aldrig skulle ha banan som pålägg eller på ägg låter det väldigt äckligt, men vem vet.. banan, mjukost och kaviar är ju gott så det kan funka tillsammans :)
är det kaviar i det? som ja förstått är det mjukost med banansmak typ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cheech & chong galore hehe... vad kommer härnäst, wasa sandwich med jordnötssmör chips och chokladsås kanske? rå potatis med socker på?
Toastare
2007-10-10 23:37
päronpung, det är kaviar och färskost med bananpuré Johnny-V8 haha exakt vad jag tänkte. För barn och personer med munchies!
Det låter så snuskigt äckligt...gah. Banan som är rätt nasty. Kaviar som är rånasty. Mjukost. Men jag är ändå nyfiken...så berätta när du käkat det Bounty
Toastare
2007-10-10 23:46
Frozen jag tänkte ju låta någon annan göra det :)
min pappa smakade den men han sa att det inte smaka så mkt. Jag har inte vågat prova ännu. Den med ägg år dock mkt god.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Vänta lite nu, jag var helt övertygad om att det här var ett skämt när min syster ringde och betättade om det. hur tänkte dom? Tänkte dom överhuvudtaget?
w nån har tänkt helt snett isf! ja hoppas någon fick sparken för den ideén för ingen kommer våga pröva sig på även om den är görgod !! dom borde göra minituber man kan pröva.
alltså jag vet faktiskt en kille som på allvar tyckte att banan och kaviar var en utmärkt kombination...så han är nog lycklig nu själv tycker kaviar på tub (kalles o div röror) är vedervärdigt så på mig kommer de tjäna noll pengar
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Moderator
2007-10-11 00:02
jag vill testa, kan tänka mig att det påminner en del om den randiga och den gillar jag. tar den udden av det som gör att jag alltid blir missnöjd när jag käkar kaviar. säkert en svag sötsyrlig ton i färskostränderna bara.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
alltså ser framför mig fear factor-avsnitt på det här "nästa utmaning är att äta...dumdumdum...lyfta skynket...kalles randiga banan-kaviar" och deltagarna ryggar bakåt av skräck och börjar hulka
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
Jag har en tub i kylskåpet. Hade besök från skåne som köpte en tub. Det smakar precis som det låter. Kaviar med lite banansmak. Helt ok men jag föredrar vanlig kaviar.
E, nästa steg är kaviar och hallonbåtar.
The world is going mad... Hur man ens får sälja Kalles Kaviar är för mig obegripligt, ingen normal människa kan påstå sig gilla smaken, det finns inte.
Producent
2007-10-11 01:45
banan och kaviar är en utmärkt kombination hur märkligt det är låter. har inte testat tuben men den lär väl vara god antar jag.
Nån borde berätta för Abba att haschkaka inte är ett okej fikabröd vid brainstormningar. Johnny-V8 I Malaysia levde urbefolkningen länge på i stort sett bara en potatisliknande växt som doppas i socker, fast den var kokt, men ändå :D
Rehab is for quiters.
Ska man äta det till ägg eller?..
puss
de lovar ju i Tv-reklamen att det ska vara gott!!!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Det är kul att dom erkänner i reklamen att kombon låter helt felpippad.
No cake for the impurity!
Den funkade helt OK på mackan. Som vanligt var jag tvungen att investera så fort det dyker upp en produkt som låter tillräckligt obskyr på marknaden. Däremot skulle jag jättegärna vilja få reda på alla kombinationer som INTE godkändes .)
det smakar helt ok, men man ska nog inte äta för mycket på samma gång
vilken jävla munchies-grej alltså.. dom måste ju varit stekta. "vad gör vi nurå? jo kaviar och banan!!" huuuh....
jag har svårt för vanliga kalles kaviar då jag tycker den är för stark eller vad man nu ska kalla det. jag gillar kalles randiga med ägg, den är jättegod och blir alldeles lagom smak. men jag har sjuuuukt svårt för att känna sponant att bananens sötma klickar bra med kaviarns säregna smak. jag kommer aldrig prova den om jag behöver betala för en hel tub, det är det nog inte värt.
Säger som många andra i tråden, den var är jävligt god faktiskt. Alltså kemin gällandes matlagning är den att, finner man två samma sorters kemiska substanser i två helt olika saker, så funkar det smakmässigt. Var på en restaurang en gång där de serverade lax med lakritssås. Jag trodde kocken hade blivit dum i huvudet, men det smakade förvånansvärt gott :) Detta förutsätter dock att man tycker om både lax och lakrits, självklart. Sen finns det ju en klassiker jag alltid kör på McDonalds, doppa pommes frites i glass, överpuligt! :D
At the gates of Eternity...
Förövrigt så kan ni alla hatare gå och klia er eller något, för Kalles randiga banan har visat sig vara en kioskvältare. Så ännu en gång kan Abba trycka på tutan och skrika "I'm rich biaaatch!"
hehe och den gemensamma substansen i fråga är då transfett eller? :P
Johnny : Eller kanske något ämne som finns i banan, kaviar och mjukost? :P Vet ej vad banan består av för kemiska ämnen som i sin tur matchar mjukost och kaviar, men något verkar det ju vara! :)
Eller i milkshake!
jagvillocksåhaenblog.com
När kaviar/ägg kom tyckte jag det var helt otroligt äckligt gjort av Mr.Kalle, men detta är fanimig det värsta!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
LoRia det har jag också tänkt på kan inte det bli typ flask marknadsföring eller liknande???
för övrigt kan jag inte tänka mig att detta är gott då frukt överhuvutaget i mat suger fetingmycket...
va ska dom säga i reklamen tror du? "de e fett äckligt"
nej men ofta dom kna lova det självklart finns det alltid nånn som tycker det är äckligt...
och självklart finns det någon som tycker det är gott också... Vad tror du, alla gillar inte saab heller, falsk marknadsföring! dumfan..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Prova kaviar och avokado på mackan, det är gott! Milt och salt på samma gång, finfin blandning
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
det där är ungefär lika sjukt som att nån skulle hitta på en yoghurt med peppar, krabba och jordgubbssmak....typ
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Finns ju sushi med färsk jordgubb på, som jag hört ska vara väldigt gott. Alltså gott folk, kan ni bli mer ignoranta eller vad? Finns massor av "skumma" kombinationer gällandes den vardagliga maten som man vant sig med, och därmed inte anser vara främmande längre. Som blodpudding med sylt och sedan skölja ner det med juice? Låter konstigt, men det funkar. Köttbullar, med potatismos, brunsås och lingonsylt? Eller kanske mangostuvning som man pular med ris och kyckling? Ignorant bastards! Sluta vara sånna bönder och pröva något nytt för fan! :P
Whatone : "min syster ringde och betättade om det" Värsta nyheten : )
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
va ska dom säga i reklamen tror du? "de e fett äckligt" fyfan vad roligt det där var! fyfan jag gråter av skratt... jag kanske har dålig humor... men bilderna i huvudet på den där kåta kvinnorösten som berättar att den här kaviaren är fett äcklig tillsammans med den där sekvensen som ska få kaviaren att se så god ut får mig att vilja börja spela in sketchkomedi
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
BC99: det där låter som vanlig svensk husmans kost, så väldigt annorlunda var det nog inte kaviar med banan verkar lite mer överkurs.
det har blivit husmanskost ja. men det är ju e skum kombination från början. f.ö så fungerar frukt i mat alldeles utmärkt?
Sän Formulera lite bättre, fruk är ju mat.
Nej, frukt är godis - det sa dom på dagis.
Yoghurt med peppar borde väl inte va så konstigt. Vissa har vitlök i sin yoghurt... :)
jagvillocksåhaenblog.com