I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min bil är stulen - Grip den skyldige!

Övrigt - Blandat

2007-10-03 11:25

Min bil är stulen - Grip den skyldige!

BMW, Porsche och Lexus i all ära, men ingen.. INGEN skändar en Fiat! Nä men seriöst, jag har egentligen inget hopp om att hitta den igen. Men har man boys i hooden så varför inte chansa på er hjälp också. hehe..

Vit Fiat Uno från 1991 värd MINST 1300 kr! Haha.. Stulen förmodligen av nån äcklig pundare på Gullmarsplan den 27/9, dagen innan skönheten skulle på besiktning! REGNR EEC 909

Den som ser bilen och ringer snojtas får en kebabtallrik direkt! :)

Här finns bild: karimsalabim.blogspot.com

.. Jag e inte slut som producent. Branschen är slut som bransch..

2007-10-03 11:35
Jävla fet bil var det i alla fall =)

2007-10-03 12:13
Det jag tycker är roligt är att du lagt ut en bild med cencurerad regplåt och i bildtexten har du skrivit dit det. Haha.
One chapter a day

2007-10-03 12:29
eller så var det ännu tokigare, att han inte hade en bild på sin bil, så han googlade fram en med annan modell, och censurerade DENS reg plåt och skrev regnumret på sin egen bil? ;DDDDDDDDD

vem vet ^^

2007-10-03 12:29
samma modell*

2007-10-03 12:40
Ja förmodligen lär den finnas på södra sidan någonstans. Snackade precis med polarens farsa som fått sin frus Fiat stulen 2 ggr på rad och båda hade hamnat runt Bandhagen och Hökarängen typ.. Jag hade ingen bild på min egen bil, men den är helt 100% identisk med den på bilden. Men iof..  Haha.. Vanskapt & Zoned! ni har rätt.. jag är ju inte så autistiskt dement att jag tar kort på min egen bil och möglar för regplåten sen skriver dit den igen! :)

2007-10-03 12:41
Den polisanmäldes direkt på torsdagen, den stals under dagen och det var helt ok väder. Så inga bortförklaringar för stölden :)
Enligt skatteverket som debiterar för vägtullarna, så har den inte passerat några tullar på rusningstid iaf..

2007-10-03 13:16
dags att köpa de där falska larmet från clas ohlson.

2007-10-03 13:18
minst

2007-10-03 16:23
Tror knappast en avslagen pundare som inte har något som helst hopp om livet bryr sig om ett dioder till blinkande falsklarm som hänger på insidan av rutan..

2007-10-03 16:55
tror pundaren vill hellre åka hem o punda
än bli gripen.

2007-10-03 17:28
Du skulle haft rattlås...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-03 18:15

ja det var ju ett jävla vrålåk :D

2007-10-03 18:47
snarare tjålåk hehe...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-04 08:34
Jag hörde om en polare som fått en sändare inmonterad i skrovet på sin båt (för att lätt kunna hitta den via GPS om något händer). Min bil kostade 1300 kr från en bonde i södertälje, men jag skulle lätt lägga ett par tusen för en sån jamesbondgrej inmonterad i min ifrågasättabara Fiat, bara för att ha nåt att garva åt när jag hittar bilen efter typ tjugo min med en chockerad pundare kvar i den (som undrar hur fan jag kunde veta vilken håll han åkte åt!). haha..