I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boende i Amsterdam?

Övrigt - Blandat

   

2007-10-01 11:10

Boende i Amsterdam?

Tjena,

jag och en kompis tänkte dra en långweekend till Amsterdam om någon månad bara för att komma bort från allt och alla ett litet tag. vi har hittat en resa till bra pris men jag försöker hitta någonstans att bo, vi vill inte bo på ett vandrarhem där man ska sova typ 4 pers i samma rum utan vill gärna ha ett eget rum för två personer.

jag har kollat runt som fan på nätet nu, min kompis också, men ingen av oss verkar hitta något som är vettigt varken till pris eller hur själva hotellen är (utseende, läge etc).

någon här på whoa måste ju ha besökt staden och inte bara bott på sunkiga hostels : ) och eftersom vi inte direkt ska backpacka runt eller så så känns det väl som vi kanske är lite extra kräsna då det bara är några nätter vi ska spendera där, dock har vi ingen fet budget att utgå ifrån men är det någon som har koll på hotell som kan tipsa? vi vill inte betala mer än 400SEK/natt.. förstår att vi inte direkt får ngn lyxsvit för dessa pengar men så länge vi slipper dela rum med andra så är vi två nöjda rävar!