Vilken sprit är mest Hiphop?
Personligen så tycker jag inte om Hennessy, men en flaska Kapten är ju aldrig fel...
yessir!
Moêt eller Crystal.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Hpnotiq, all form av ljusöl.. Finns nog en tråd redan om detta.
på min tid var det Bacardi Limón .. (Mobb Deep - G.O.D. pt III, för er som inte vet.) och Heineken var hiphopölen nr 1.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Svensk ryggsäckshiphop: Heineken eller dom billigaste 3.5orna i närmaste "turklivs". Amerikansk hiphop: Så vulgärt och nyrikt som möjligt. Exempelvis cristal, hennessy osv.
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
är ni efterblivna eller??? varför har inge sagt Old English??
Det kan vi arkivera under amerikansk backpack
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
Inte är det Falcon iaf...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
All ljus öl tydligen. Spendrups, Carslberg, Lapin Kulta (stoppa mig, någon?) ;) Det är fan bara poser-stil att dricka någonting på grund av att det är mer hiphop än någonting annat. Ja, även alla jävla bling-hoppare är posers i denna bemärkelse. Dricka en speciell bärs för att man gillar den - absolut. Dricka en speciell bärs för att alla andra dricker den - poser. Samma sak med sprit, champagne och så vidare.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
KUNG
Men lika glad är jag för det!
crystal, henney, OE e väl dem man hör och ser mest av
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"-Stämmer det att era produkter är avsedda för hiphopflocken?"
bacardi för det sjunger 50 cent om.
Don't drink cristal and I can't stand mo' Never recieved currency fo moving a kilo or an ounce, make em bounce to this fake-pimp free flow I never knew hustlas confessed in stereo or on video get caught you know who turned states evidence murder weapons confession and finger prints mama always said watch what comes out ya mouth tight case for the DA' from here to down south knowledge wisdom understanding like King Salomons wealth You're a player but only beacause You be playin' yaself
Är inte tequila ganska hiphop?
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Jag menade mest rent stereotypisk! Jag skulle aldrig dricka något iafall jag inte gillade det.
yessir!
T-Röd
fullfjädrad när jag kickat en gås..
multivitamin o blandsaft
"we all know gold is gettin' old, the ice in my teeth keep the crysta l cold"
Get Random!
NG FÖR ALLA ;)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
den där amerikanska ölen på 1 liters pet flaska i en brun papperspåse. och sen handlar det om hållningen, man måste föra armbågen så högt som möjligt för att inge respekt och visa hur mycket hår man har under armarna.
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Tuborg är jävligt hiphop för mig, det är dock helt personligt.
http://www.earforcefm.blogspot.com
UnderOrganet P21 : Forties, 40oz, knappa 1,2 liter, truly hiphop!
Jag har alltid undrat hur de smakar i jämförelse med det vi har här hemma... Någon som testat?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Det roliga äratt folket på Cristal har sagt att dom inte vill ha något som helst att göra med hiphopare :P Tequila är väl det jag ser som den godaste "hiphopdrycken"
Strongbow i 2 liters pet-flaska - that's hiphop!
vodka
all billig öl eftersom hiphopare är fattiga jävlar.
fortsättning följer.
bacardi breezer.. Haha skämt åsido, Hennessy, dansken! eller absinth
be the change
Red Stripe , made in Jamaica. Forskar man om hiphop så vet man att den har rötter i Jamaica, så hur mer hiphop kan det bli;)
här får du lite kärlek
Bra att någon tog upp detta! Har alltid känt mig lite osäker på vad man ska dricka för att vara ÄKTA hip hop. Man vill ju inte dricka nått som inte är hip hop så man blir misstolkad. Känns som om folk tror att hip hop är som är en skriven lag som måste följas till 100% för att få bli kallade hip-hopare.
That's just stupid.
Ja, det är ju de 10 budorden med Feven.
GIN N JUICE ALL NIGHT LONG UP IN THIS BITCH
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
olde english och crystal helt klart era dårar
40 oz är sjukt gott. det säger jag bara. smakar typ som 4,6%, vet inte hur starka för det står inte på flaskan
hört att 40oz är typ.. öl/sprit i samma? nått sånt Straight outta Compton
http://www.myspace.com/Sifon
Ja i andra balla nyrika länder dricker man mängder av vodka, hela tiden. Tex ryssland, fett hipskihopski, precis som i amerikanska videos, äkta hiphop. Yo. Afrika Bambaata skulle bli grön av avund för man kan bli så full och REAL.
Proteinshake skulle jag säga kolla bara på Dr Dre numera. Allt ni sagt är ute.
Hahaha :D Mest hiphop??!! Nu fick jag flashback till den gamla bilden då en hårdrockare sitter på ett café med en muffin och varm choklad och tänker "Ja, både muffins och varm choklad är ju gott.. Men är det METAL?!" xD
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Fernet-Branka skare va. Helt allvarligt, är det ett skämt eller vad har sprit med hiphop att göra?
Jeltsin Smuggel i dess finaste form
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Jeltsin är bensin på flaska, helt livsfarligt att dricka.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Corona :|
- Sick and tired
MEST HIPHOP = ÅBRO 7.3 33cl GLASFLASKA SKA AVNJUTAS BAKOM LASTKAJJAR
Hypnotic!
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
Grey Goose har ingen nämnt.
Where's My Bitches?! One...
Crill Oh: Haha nog fan var det Heineken som gällde för ett par (6-7) år sedan. Var väl det enda alla "heads" drack ;D
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
henessey såklart men vem fan vill vara hiphop?
cry me a river! --> thcrew