I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krogar i midsommarkransen.

Övrigt - Blandat

2007-09-25 21:17

Krogar i midsommarkransen.

Hej jag har precis flyttat till midsommarkransen vid bäckvägen och jag är alkoholist. Vad finns det för krogar i närheten (midsommarkransen, telefonplan, hägerstensåsen) där man kan ta en billig öl. Jag var på en krog som hette landet men dit vill jag inte igen för jag blev nästan bankrutt.

2007-09-25 21:18
Sluta drick så mkt om du nu är Alko

2007-09-25 21:19

Jag skulle uppskatta om jag fick tips på krogar istället.

Skivsamlare

2007-09-25 21:22
Stabil ligger vid tunnelbanan, vad uppgången heter vettefan. Åk 3 stationer till Fruängen istället, där är det röjj.
http://www.soundcloud.com/adamkross

2007-09-25 21:23
Jasså vadå för slags röj. Iofs. är jag inte en "röjare" utan jag brukar bara dricka bort förståndet i stillhet. Men jag är ändå tacksam för alla tips.

2007-09-25 21:24
Ta itu med ditt problem istället för att leta upp billiga krogar som det första du gör.

2007-09-25 21:31
blasta, vem är du att döma någon som du inte känner över internet? sånna som du som gör detta land till skiten det är!
((MAAD))

2007-09-25 21:31
rasist!
((MAAD))

2007-09-25 21:33
Sluta klaga på min livsstil och ge mig tips! Rasister!

2007-09-25 21:40
det finns en krog som har billigt öl brevid en pizzeria som har stockholms billigaste pizzor! ligger en station från apsudden mot norsborg. Sen finns det hur många krogar som helst från midsommarkransen och inåt stan, ut och leta! Örnsberg heter stationen, annars kan du åka in till hötorget och gå på HC!

2007-09-25 21:41
Du hoppar av vid den nedgånga tunnelbanestationen Örnsberg.
Direkt när du kommer upp vid spärrarna och ut genom dörrarna gör du en skarp högersväng och går runt hörnet, förbi den triviala Kennys Grill, och fortsätter rakt fram till nästa hörn.
Du tar en lätt högersväng igen, sisådär 10 meter.
Har du gått rätt skall det gemytliga stället "Pub Diset" med sin dörr av cederträ uppenbara sig framför dina ögon.
Öppna dörren och möt en av stockholms bästa alkiskrogar.
Innan rökförbudet trädde i kraft gjorde Puben verkligen sken för sitt namn då ingen av de lokala stammisarna har sett dagsljus på över årtionden. Det som gör den här krogen så unik är deras kundservice.
Det är nämnligen så att om Stammisarna inte har visat deras ful(l)a nunor innan klockan elva på förmiddagen tar ägaren telefonen i hand och ringer dessa individer för att se att dessa är vid liv.
När kvällen börjar lida mot sitt slut och natt börjar vankas är det stängningsdags. Är det några av stammisarna kvar på Puben tar ägaren till handlingskraft och skjuter in dessa i sin privata bil och ändrar riktningen mot individens port.

DET är kundservice.
Dessutom har de blackjack maskiner, dålig musik och billig öl.
Allt ett sunkhak skall ha.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-09-25 22:22
Om du nu är "alkolist" Då borde du inte ha råd med att gå på krogen, då köper man alkohol från bolaget, smuggel eller kör på folköl.. Känns som om du inte vet vad ordet innebär...

Men! Inte bara för att komma in o klaga, ne jag vet faktiskt inga "billiga" krogar där :)
be the change
Skivsamlare

2007-09-25 22:40
I fruängen syftade jag på karlvagnen, ägaren verkar hata alla och det är massa fyllskallar. Fett nice ändå, projektor mot väggen och 5 jack vegas-maskiner.
http://www.soundcloud.com/adamkross

2007-09-25 22:44
JackVegas- vilken fantastisk sopa du är. Tror du att en alkoholist per automatik är fattig? Vakna!!
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-09-25 23:05
JackVegas hundra meter rån statoil..
Blääää

2007-09-25 23:24
JackVegas du är rolig. Tack för alla tipsen! Ska testa diset som jag antar är en förkortning av paradiset!