Pålägg till knäckebröd?
Vad är godast och nyttigast att ha som pålägg till knäckebröd? Behöver råd snabbt! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hushållost och några gurkskivor!
I live my life one videogame at a time.
prickig korv eller philiadelphia med grönsakes
when I play doctor, I play to win
Räkost, mjukost, skinkost 3%
Den som säger att skönheten sitter på insidan tänder oftast på tarmar.....
Keso och grillkrydda, mums!
skiter i nyttighet.. först smör, sedan ost, sedan slotts senap.. mmmm
Lookin at you through the glass..
bajs ä gott som pålägg å jävligt nyttigt å bra för fettförbreännning å muskelbyggnin
njut
Explict: HAhhhhahahahahahahahhahahaha! Jag fick en rolig bild i huvudet..... Hahahahahahahah! Men tack allihopa droppa gärna mer om ni vet något :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Frågan är snarare om det finns något pålägg som inte passar till hårt bröd?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jumpcut: leverpastej passar INTE till hårt bröd.
Man kan inte fråga "Vad är godast och nyttigast" och förvänta sig ett vettigt svar. Smakmässigt så är det subjektivt, alltså du vet bäst vad du gillar. Och nyttigast på vilket sätt? Det finns många pålägg som är nyttiga men på olika sätt. Vissa är fettsnåla, andra innehåller mycket vitaminer och oxidanter osv osv.
Redline!
krossad_anka F18 : Har du slagit i huvudet eller tror du att bajs är leverpastej?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Palla dig ner till närmsta dagvaruhandel, införskaffa en styck leksandknäcke (runda, feta och trevliga knäckebröd) och en styck kalles kaviar. Bege dig sedan hemåt, öppna ytterdörren släng av dig galoscherna och regnjackan. Slit upp en slice knäcke, öppna kallestuben och töm sedan ut halva innehållet på redan nämnda slice. Öppna matluckan. Insert kaviarknäcket. Njut.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Kaviar är ju vidrigt.
njut
jag skjuter folk med keso på knäckebrödet!
Smör och västerbottenost. Blir inte bättre än så.
www.nativeswedes.se
faluknäcke som knäckebröd. Sen mycket smör och så hushållost på det. Servera med köttsoppa. Jag kan äta HUR många som helst :P
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
läs första inlägget. behövs inte mer.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Tomatskivor med aromat på
prästost extra lagrad, nuff said.
work some magic
Jag har chockerat mina kollegor i fikarummet med att köra sardiner rakt på knäckebröd utan smör 2 dagar i rad nu. Nyttigt som fan.
Ägg är inte dumt heller faktist.
Många bra nyttiga tips.
Allt?
avocado är väl jävligt nyttigt? det är också sjuuuuuukligt gott att ha på knäckebröd!
Finns mycket som är goot att ha på knäckebröd. Sen beror det kanske också på vad för sorts knäckebröd också, finns många äckliga sorter.
Knäckebröd med kaviar, kokt ägg och ost eller med keso och kaviar. Hur nyttigt det är vet jag inte, men gott är det i alla fall.
tunna skivor falukorv är smaskens
falukorv... eller leverpastej och gurka.. och JO det passar visst till knäckebröd... isf är det ditt knäckebröd som inte passar till leverpastejen!
"life's a garden, dig it."
senap+skinka
kaviar+ägg
philadelphia+tomater+italiensk salladskrydda
bregott havssalt+stark ost
jamon serrano+gurka
mh! jag <3 knäckebröd!
mjao!
tartex+gurka är fan bland dom godaste, men jag tycker alla sorters färskost/keso och grönsaker är bra.
Rehab is for quiters.
Paprika på knäckebröd är nice. Ost är väl en tråkig självklarhet, annars ere inte mycket fel att köra naturellt men de var ju inte det tråden handlade om : )
jag håller med phatie ! AVOKADO FOR THE WINNNNNNNNNN!
antwon asså jävla militanta vegan...
Vika-bröd, man kan köpa en kartong med misslyckat bröd - det är fan det bästa brödet som finns, småbränt och ojämnt. Pålägg: smör & valfri lagrad ost (ingen jävla margarinost bara)
knäckebröd + makrill i tomatsås!!! knäckebröd + litekaviar och sen skivad ägg!
öhm.
Avocado lat iofs javligt gott... kanske lite smaklost med bara avocado och brod dock?
allt passar på knäckebröd.
mmm. avocado. kaviar,smör,ost.. inte marmelad dock. det enda jag kan komma på som måste vara riktigt äckligt.
ja, till avocado behövs minst lite rödlök och pressad citron. Eller vafan, ät rödlöken som ett äpple istället.
makrill i tomatsås är en klar vinnare, gott som satan men lite kletigt.
Fan va lack jag blir, här skulle jag säga något och så visar det sig att det absolut första svaret i tråden är EXAKT samma som det jag skulle säga. Nu fick jag det sagt också.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Eh.. leverpastej passar inte till nåt bröd alls... ta bort skitet helt! Men ost är jävligt gott på knäckebröd... ett par skivor herrgårdsost och lite smör på knäckebrödet gör susen!
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
smöar+citronpeppar!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
OST !
www.myspace.com/danielbylund
kaviar och ost, samtidigt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
godast är creme bonjour naturell. eller julskinka och senap.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Falukorv
keso och med nån valfri krydda;)
Just because i stand over you don't mean you understand me
Producent
2007-09-20 18:25
Kalles Kaviar och ägg.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.