I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker rolig filmmakare.

Övrigt - Blandat

   

2007-09-16 20:27

Söker rolig filmmakare.

Hej Whoa!

Jag söker efter en filmsnubbe jag har hittat förut. Han har sina filmer på Youtube och har gjort för reklam för bl a www.kondom.nu. Hans filmer är animerade och jävligt roliga. Ena filmen handlar om en kille som har förslag istället för kondom. Dessa innefattar toarulle med hamster och andra sjuka saker. Kommer inte ihåg vad den heter (då hade jag inte haft det här problemet).

En annan film handlar om en kille och en tjej som är osäkra på sig själva och inte vågar lägga fram förslag till varandra. Slutar typ med att de hånglar tror jag.

Den tredje filmen handlar om att filmmakaren ska pitcha in barnprogram till nån kommungubbe eller nåt sånt. Han visar med hjälp diabilder olika förslag på sina koncept för barnprogram. Alla är helt bisarra och nästan alla perversa.

Var ett tag sen jag såg alla så lite faktafel kan förekomma :)

Kortfattat:

Jag söker efter en filmmakare som har sina grejer på Youtube. Han har även en egen website där hans URL är hans namn tror jag. Filmerna är animerade och alla är riktigt roliga. Han startade även nån diskussion med en moderatgubbe i sin kommun genom den lokala tidningen på grund av att moderaten inte tyckte att hans projekt skulle få finansieras med skattepengar.

Hoppas någon vet vilken filmskapare jag snackar om.

Fredsduva,
Anton

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.