I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tradera-katastrof. Vad göra?

Övrigt - Blandat

   

2007-09-15 11:21

Tradera-katastrof. Vad göra?

Bakgrund

Jag älskar väskor. Faktum är att jag avgudar väskor, och spenderar alldeles för mycket pengar genom att köpa snygga sådana på tradera. För nån vecka sen vann jag en snygg beige canvasväska, där handtagen var "rep", som gick genom metallöljetter. Väskan var helt ny med lapparna kvar.

Problemet

När jag fick hem väskan tidigare i veckan var jag som vanligt överlycklig och längtade efter att strutta omkring med den i handen. Öppnade paketet och till min förvåning såg jag att väskan inte var som den skulle vara. På den ljusa canvasen fanns en rosa fläck (såg ut som nån hade lekt med en rosa tuschpenna). På repen (handtagen) fanns rostfläckar från öljetterna. Hade säljaren berättat detta hade jag aldrig lagt bud på väskhelvetet. Skickade ett mail till honom och förklarade situationen. Bad om att få lämna tillbaka väskan, och få mina pengar tillbaka (det rörde sig om typ 420:-). Detta var i måndags. Jag har inte fått svar än.

Finns det något mer jag kan göra? För jag vägrar visa mig i en skitig jävla väska, och vill gärna ha tillbaka mina pengar!

We call them winerbrods.