I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ska man acceptera att lämna ut sitt VISA info över email?

Övrigt - Blandat

2007-09-14 17:51

Ska man acceptera att lämna ut sitt VISA info över email?

Sitter o beställer hem en stor order från USA (från en stor djuraffär där) och eftersom jag är en internationell kund vill de att jag ska skicka över min visa information via email istället för som alla andra gå igenom den säkra överföring de har på sin site.
Ska jag verkligen acceptera det? Det går att göra den säkra överföringen men eftersom jag ville veta vad frakten var innan jag gav dem min visa info så var jag helt plötsligt tvungen att emaila över visa infot.
De alternativ de gett mig är att faxa över infot (har ingen fax) eller ringa in mitt visa info (har ingen hemtelefon så det blir mobilsamtal till usa som troligen kostar lika kt som ordern.

hade ni vågat dela med er av er visa info- de är "bara" drygt 300 dollar de ska dra, men om jag lämnar mitt info bara sådär kan de väl i princip dra exact vad de har lust med, idag som imorn... 
är lite putt just nu, vill verkligen beställa från dem men förstår dem inte krånglet?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.