Billig öl i Stockholm. Under 23år i dörren...
vart? och vad har kellys för åldersgräns?
söderkällaren, carmen, söderhof kellys har 25.
söderkällaren är knappast billig nuförtiden! Dovas nära hötorget verkade bra.
Hela Fridhemsplan typ :) Längs med St Eriksgatan och vid uppgången mot Fridhemsplan.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
finns en klistrad tråd om ställen med cheap bira i klubb o konsert forumet, now you know
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
smutsig_slampa: söderkällaren har fortfarande samma priser som dom haft i flera år bar 122 är nytt hak på folkungagatan med 26 spänn biran. med litet dansgolv och försöker vara lite mer flashiga dovas fridhem mongolian barbecue theodoras johnnys ligger alla vid fridhemsplan
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
på söderkällaren kostar en halvliters flaska 29 kronor och en fatöl 25
jo det finns en hel del hak där dom kostar 25 och under dom flesta tycker jag personligen är jävligt otrevliga dock
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
No way, har Kellys 25 års åldersgräns? Weird! Carmen är väl givet, annars.
Kelly's har 25 för att kunna neka icke välkomna på grund av ålder snarare än utseende.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
kellys bullwinkles och gröne jägaren är dom värsta ställena som finns i sthlm eller anchor är väl nästan i samma klass. carmen känns tråkigt hängt där för många år och klientelet ser lika ut beter sig lika och verkar ha samma mål i livet som alla andra på det stället
Har inte kellys 23 ?
http://indiejames.blogg.se
är inte från sthlm, men när jag va där hittade jag något hak på malmskillnadsgatan haha, hette iaf soft bar och dom levde upp till sitt namn iaf det va soft 25kr för en stor stark är det i alla fall...
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
kom på att axela eller vad det heter på götgatan har happy hour till 20.00 med 29 spänn ölen
Jag har varit på ett ställe med en spänn bärsen :) Under nitton kommer man nog aldrig komma med tanke på att det är olagligt att ta mer för alkoholfritt än för öl och det är inte många krogar som säljer läsk för mindre än arton spänn glaset...
men damp, wollmars är södermalm. låt oss södermänniskor ha kvar det som söderhak... se va ni andra gjorde med söderhof!
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Gröna Jägaren är juförsig rätt billigt, och mycket alkisar. 19 pix för en bärs innan 21 tror jag, ev. 22. Så det är bara att köööööra! Annars är Söderstadion soft. På Lördag 16.00
Hasch och Kokain - Bajensvin!
... 3,5or för 25 spänn.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Visst kan jag förstå att man vill ha billig öl. Men ställena där man kan köpa billig öl är ju fruktansvärt otrevliga hak att hänga på. Skabbigt och äckligt.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
treat är skönaste sunkhaket tycker jag, känns som om det är mer lokala kids från kvarteret som hänger där än på sunkhaken vid fridhemsplan och söder... där det mest är alkisar och förortsfolk ;) bor själv nära fridhemsplan men traskar hellre en bit till vasastan när det ska vankas sunkkväll. n'see funkar också
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
Treat är skönt som fan!
Jag har ingen forumsignatur.
som sagt,, alla vill vara söder. shit vi måste ju mot vår vilja hora oss och byta sunkahak så det känns söder en gång om året när ni bönder kommer och invaderar vårt fina hak
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Theodoras avråder jag starkt från, de diskriminerar handikappade (ja jag har sett det med egna ögon)
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
kellys har fan inte 25.. dom har 23... fast man kommer in när man är 22 oxå oftast.. gjorde jag iaf när jag va 22
fattar inte hur wollmars kunnat bli så hypat...
Cluny P20 Griniga jävel, börja slåss för ditt hak då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jäger plus storstark typ 45.. det är ju nice!
jägern är utblandad ;) rosenhof är ju ett ställe det också, skitkrog men med trevlig sällskap så löser sig allt
wollmars e hur fint som helst!
Anima Sola
Det går i stort sett inte att få billig öl samtidig som ett schysst ställe. Däremot är man ett gäng kanske inte stället spelar så stor roll. Lokala sunkhak brukar ha relativt billig öl men som tidigare nämnt är Treat kanske ett av de bättre alternativen, de 18:åriga östermalmsfolkets förkrökartillhål. Mest på götgatsbacken har 19kr ölen innan kl 21:00 tror jag. Annars hela Fridhemsplan men äckligare ställen finns inte. Ställena där är också överbelamrat tuppbröstade innebandybigbrother typer med v-ringade t-shirts.
Köp billig bärs på systemet, gå sedan ut vid tolvslaget och unna dig lite dyrare bärs på en schysst klubb!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
jag har kommit in på kellys när jag var 19, 20 och 21 med sällskap av pojkar. fast jag gillar ju inte stället och jag ser inte ut att vara i min ålder, kanske yngre. oh well.
What I said, yo!
Var ligger Treat någonstans? Ett annat ställe är ju Lilla Persien, om du vill hänga med kulturpoppare och folk under 18.
fortsättning följer.
har inte little persia rätt dyr öl? var så förut i alla fall fast rätt mysigt är det. treat är inte min kopp av kaffesump och går hellre till andra ställen men billigt är det ju trots allt