I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Knaster.net ?

Övrigt - Blandat

2007-09-11 15:34

Knaster.net ?

Tjo
har beställt lite skivor från "knaster.net" det var cirka tre veckor sedan.
- För två veckor sedan fick jag ett mail, där det stod att dom hade mottagit min betalning.
där efter har jag inte hört någonting, Har mailat dom och frågat vad som kan vara felet, eller om dom enns har skickat över skivorna huvud taget..
Tänkte höra om några andra har några erfarenheter av 'Knaster.net'
..
so please tell me!

Yours / P

The water pipe!.
A gift from above!

2007-09-11 15:47
Knaster-punkt-net - är användaren på whoa som står bakom sidan, eller stod, det verkar ju som det projektet fått slänga sig åt sidan flr digiroots.nu.

Sidan kanske inte är helt avvecklad ännu bara, men då ska du ju självklart få tillbaks dina pengar.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.

2007-09-13 12:11
Knaster.net kommer att vara aktivt under resten av året, men stängas vid årsskiftet. Så alla som beställer kommer givetvis att få sina skivor, däremot kommer vi inte ta in något nytt, utan börja rea ut vad vad har i lager.

Anledning är att det inte är ekonomisk lönsamt att spendera all den tid vi tvingas lägga på detta och vi orkar inte göra det av ideella skäl längre. Samtliga som arbetar med Knaster.net har liv utanför detta också och nu har dessutom projektet digiroots.nu startats.

Varför du inte fått dina skivor kan jag inte svara på, på rak arm. Jag ska undersöka saken och ber att få återkomma till dig via den mejladress du angav vid beställningen.

/ Adam, Knaster.net
independism.com

2007-09-13 12:15
Du kommer aldrig få dina skivor eller få tillbak apengarna och Adam kan tyvär inte berätta varför pga sekretesslagar hehe ;)

2007-09-13 14:03
mantis
Vad pratar du om? Givetvis ska vi lösa situationen. I samband med en inventering (som vi gjorde p.g.a. avveckligen) har vi upptäckt att vi hade för många exemplar av vissa skivor. Vi förstod efter ett tag att ett par ordrar ställts som skickade, trots att dom aldrig skickats. Dessa är korrigerade nu och mejl har gått ut till samtliga berörda personer. Vikigt att komma ihåg är att vi inte försöker lura någon!
independism.com

2007-09-13 14:14
Asså jag bara skoja juu

2007-09-13 16:11
jag har gjort 1 beställning från knaster och det gick prima.. tog bara någon dag sedan fick jag alla mina grejer skickade...

vad händer med oss artister som har prylar hos knaster? får vi alla skivor hemskickade eller vad?
http://www.myspace.com/akinonline

2007-09-13 22:47
Tack för informationen 'Knaster',
fick ett mail där det stod ett gäng posetiva saker för min del..
och allt är löst..

Yours
// P
The water pipe!.
A gift from above!

2007-09-14 09:15
Akin_O-Y P20
mejl angående avvecklingen har gått ut till alla registrerade labels med information samt tidsplan.

Prosten P18
Bra att du känner dig nöjd.
independism.com