I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart ska man bo som student i gbg?

Övrigt - Blandat

2007-09-09 14:40

Vart ska man bo som student i gbg?

Tänkte börja plugga i gbg nu till våren men jag vet inte riktigt vart jag ska söka bostad? vill helst bo rätt så nära Gbg:s universitet

2007-09-09 16:35
ostkupan är trevligt, men inte inne i city. Väldigt nära dock.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*

2007-09-09 17:50
jo, ostkupan är rätt soft. har inte bott där men känner flera som gör det och vart och härjat där några gånger också. närmare city kommer du knappt utan att sälja din stjärt
http://www.kommandot.se/wp/

2007-09-09 22:52
ostkupan?
de hundra första åren är värst
Toastare

2007-09-09 22:54
Lady_H

alltså du måste veta vid vilken fakultet du ska läsa efter som de ligger spridda över stan. Samtidigt så finns det inget som heter avstånd i göteborg och du får ju räkna med att bo utanför centrum.

kolla på enrio så ser du de olika fakulteterna och sen kan du kolla studentbostäder på typ GU's hemsida.
Jag skyller allt på Emma!

2007-09-10 11:44
Jag ska Läsa vid humanistiska fakultetet.
men tack för svaren ska genast kolla upp det!

2007-09-10 11:49
kolla in sgs...

de är svindyra, men det är rätt lätt att få lägenhet.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.