I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min desperation. (Volume 1)

Övrigt - Blandat

   

2007-09-07 16:58

Min desperation. (Volume 1)

Lång tid har gått sedan jag fick den sista fisken på kroken och jag kände att det var dags att göra något åt misären.

Jag såg min räddning genom denna.

Jag och en vän lagade mat åt två potentiella offer, men resultaten blev föga intressanta. Jag skyller detta på att matlukten överglänste parfymen.

Men ikväll är det en stor korridorsfest och jag vill göra ett nytt försök. Tror ni på min strategi? Doft måste väl vara det mest sensuella kvinnofolket vet, eller?

Min vapendragare och tillika roomie shunare på whoa testade parfymen på sin flickvän för ett par dagar sen. Jag fick svårigheter att sova med tanke på verksamheten som föregick i hans rum. Han själv tror att det inte var den vanliga kåtheten eller slumpen som gjorde skillnad.

Jag uppmanar andra whoaiter att testa parfymen. Jag menar aftonbladet gav ju den högt betyg. Tillsammans kan vi män som inte får fitta göra en skillnad för samhället.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.