I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inga fler whoaträffar?

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2007-09-06 16:13

Inga fler whoaträffar?

Är det jag som har missat det helt eller var det jävligt länge sen det var en whoaträff på g? Eller är alla trötta på det? Inte jag!

Så vad säger ni om att ha en whoaträff nu i helgen? För det verkar som att det här är sista helgen det kommer vara varmt.

Dessutom behöver hlgrsn träffa lite nya vänner och då funkar ju whoaträffar en bit på vägen iaf.

Så vad säger ni? Fredag eller lördag i tanto kanske?

Folk kan ju anmäla intresse och blir vi fler än tio och de flesta kan slita med sig en polare till (20 pers måste ju räcka för att ha trevligt) så kör vi. Blir vi färre skiter vi i det.
Deal?

Tänkte säga att de som har något emot whoaträffar kan hålla käften, men så kom jag på att det blir ju inte samma sak om det inte är några som har dissat det innan som man kan snacka skit om när träffen väl blir av. Så....bring on the hate! :)

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick