Otrohet och svek.
Hallå , Nu är det så hära.. Min flickvän har vart orogen mot mig i 2 månader , och inte med vem som helst utan min bästa polare , Vi har vart polare i ungefär 5/6 år hängt med varandra hela tiden.. känns lite jobbigt att bara be han dra åt hellvete =/ Tjejen har ja redan fuckat. Men ska jag förlåta min vän , ska jag ge han en andra chans? Han ber om förlåt hela jävla tiden osv. justeja min polare hade flickvän också medans han gjort allt sånt dära.. Men vad skulle ni gjort , dom flesta kmr säkert säga : be han dra å helvete , men tänk efter om eran bästa kompis hade gjort det , försök sätta er i min situation.
mad world..
det är ju bara upp till dig. personligen hade jag inte accepterat det. kompisar har grundläggande principer, en utav dom är att man inte håller på med en kompis flickvän. om man nu inte tycker tjejer är mer värd än kompisen.
whatone , precis så har ja tänkt :/ men inte så lätt att släppa sin bästa kompis =/
mad world..
Han svek dig på ett ganska grovt sätt. Så hur kommer det se ut om du låter saken bara gå i vind? Han kommer tycka att det är okej och svika dig igen...folk behandlar dig som du lär dom att behandla dig. Sen får du verkligen fråga dig själv hur du vill ha det. My 2 cents
Med andra ord: självrespekt.
sen kan man ju undra hur bra kompis han är om han pysslar med sådant. du behöver uppenbarligen inte hans vänskap.
Som sagt; upp till dig. Om du känner att du kan vara med honom, hänga med honom, på ett normalt sätt efter det här så får du väl göra det. För mig hade det inte gått, det är jag rätt säker på. Jag hade i alla fall fått vänta ganska så väldigt länge innan jag kanske började umgås med honom igen.
-Ääär det du som är loket?! -Mnäh.
Hpnotiq , klokt sagt. Men som dom brukar säga , alla är värd en andra chans , och man lär sig av sina misstag.. men ja funderar verkligen om det är så just nu.
mad world..
Whatone , det är sant.. Men det är inte så lätt att bara släppa honom det är bara det =/
mad world..
Dissa honom direkt...har idioten inte större respekt för dina känslor så bryr han sig uppenbarligen inte speciellt mycket om dig
jag förstår att det är jobbigt att "göra slut" med sin bästa vän. jag hade kanske kunnat acceptera om det hänt under medans båda var otroligt överförfriskade och det bara hänt en gång, men två månader..?
Men vadå "förlåt". Det är inte som att man bara RÅKAR ligga med ens bästa polares flickvän.. i TVÅ MÅNADER. En gång kanske - okej, men två månader... skulle aldrig.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Han skulle lika gärna kunna göra det igen om du inte dissar honom.
Haha vaddå "en gång, okej...", en gång är lika illa som tio gånger. Och alkohol har aldrig fått någon att sticka in kuken i nån annan så vi stryker den också.
Hänt mig... dissade båda men kom över det efter drygt ett år. Tjejen kunde ta sig mig blev kompis med bästa kompisen igen. Ge det tid så får du se ! Och FYFAN för ALLA som e otrogna ! idioter!!
Whatone , Jo precis 2 månader är ju förjävligt.. Kan inte tänka klart nu som du förstår. Men måste ta mig en riktig funderare
mad world..
Producent
2007-09-05 21:58
jag skulle blivit riktigt riktigt förbannad om min BÄSTA kompis gjorde sa. jag skulle sla henne pa käften, sparkat henne i magen och gett henne sa mycket utskällning att hon aldrig mer skulle vaga söka social kontakt. räcker med att min FD bästa kompis strulade emd ett X precis efter vi hade gjort slut en gang. jääävlar vad arg jag är pa henne fortfarande för det, lat mig tillägga att detta hände för snart 10 ar sedan. slynor ska halla sig undan fran mina pojkvänner, sa är det bara! ps. skicka mjältbrand pa posten till honom. det förtjänar han
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
ge dem båda fingret och skit i dem. Om min flickvän skulle vara otrogen med min bästa kompis skulle jag säga hejdå och ge dem båda en varsin bitchslap...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Moderator
2007-09-05 22:00
Två månader? Den svider fan... Men var de kära i varandra eller var det bara så att de var kåta på varandra och ville knulla? Fattar inte hur folk kan bete sig på det sättet öht men din kompis verkar ju ha en ganska skev uppfattning om hur man beter sig mot människor. Men jag förstår om du inte vill slänga bort 5-6 års vänskap, hur fittigt han än har betett sig mot dig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kaptenkrok , Dom gillade varandra =/ och det värsta var ju att ja umgicks med min polare under hela tiden det hära pågick , och han hade inte hjärta att säga det.. Det är ju värre om man får redan på något sånt hära av någon annan än dom som gjort det
mad world..
Att du ens tvekar, spelar ingen roll om du varit bästa vän med han i 5-6 år, bryt kontakten med han, så gör man, så gör man bara inte.
Lookin at you through the glass..
Moderator
2007-09-05 22:09
Hade inte hjärta att säga det? Låter troligare att han inte vågade för han var rädd för din reaktion. Hur fick du reda på det då? Hur har hans flickvän reagerat?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag fick redan på det av min flickvänns kompis
mad world..
gjorde han så mot dig vad säger att han inte kan göra nånting annat som är fittigt mot dig? är det nånting att ha att göra med`? boom him down
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Föreställ dig flickan stöna av välbehag när han kommer in i henne, så kommer du förstå va du bör göra! Skämt åsido, några visa ord följer.. Själva situationen definierar inte sig själv som felaktig eller äcklig eller svekfull, då begrepp som flickvän, kompis osv bara är ord. Det är styrkan utav orden som definierar konfliktens moraliska värde. Dvs, om du älskade din flickvän, och din kompis visste om detta, och uppenbarligen struntade i dina känslor eller prioriterade sina egna, och ni levde efter den allmänt vedertagna principen att man inte gör så, då har han i allra högsta grad svikit dig, och utifrån det får du avgöra om han förtjänar en andra chans. Jag säger nej..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Det svåra är ju även det att även om du förlåter honom så kommer du ju inte att lita på honom som förr och det kommer ju påverka vänskapen, så tänk på om du kommer kunna lita på honom i framtiden och om du inte kan det så kan du ju inte ha vänskapen heller mer än på något ytligt sätt.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
skippa filosofin o slå han bara, sen nästa dag gör du samma sak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha ni är bästa polare och han knullar din flickvän, bra polare där... Skit i båda!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bro's before Hoe's, hur fucked det än låter. Nackskott på bästa polaren, rakt av. Det där är fan det värsta man kan göra..saknar fan ord för hur jävla mordisk jag hade varit om jag var du..skit i bägge två. Finns inga jävla ursäkter.
•pave paradise•
Du låter som om du kom från serien my name is earl på 6:an. Är du inte smartare än såhär så tycker vi alla synd om dig här på whoa.
shimmy shimmy yo
Bro's before Hoe's fungerar fan inte i den där situationen.
Jamen...gah..hans polare ska ju fan tänka bros before hoes också, eller hur? Häng med, boys. Jag var kanske aningen otydlig, sorry för det, men ni borde fattat det där..
•pave paradise•
allvar, i definitionen "bästa polare" ingår att man inte har sex med den andres brud, är man beredd att göra nått sånt så känns det som att "vänskapen" inte är särskild mycket värd.
du ska skita i din kompis!!!!!! ditt har du redan skitit i, det är både lika mycker deras fel, du kan inte förlåta den ena men inte den andra
Idioti att ens tänka över saken m8! Sup dig full och skaffa en ny bästis :)
Kosh: Alltså det är s jävla roligt med alla dessa människor på whoa som gör tråd om deras problem som de vill så gära "hjälp med " eller "få råd" Du skriver: "Men vad skulle ni gjort , dom flesta kmr säkert säga : be han dra å helvete , men tänk efter om eran bästa kompis hade gjort det , försök sätta er i min situation" Du vet vad de flesta skulle säga eftersom det är väl det vanligast man gör, båda ditt x och din "bästa vän" är skitstövlar, en vän gör inte sådant. Men till saken, du har egentligen bestämt dig redan att du vill hellre att folk ska säga, ge han en chans, så va fan frågar du ens, ge honom en chans eftersom det är det du vill.. Jag skulel iaf svara att du ska skit i den där vänner, han är bara respektlös människa....vad ska man ha en sån vän till? fråga dig själv det, vad har du för nytta med en sådan vän som knullat din tjej i två månader, en gång visst ett misstag men i en månad alltså seriöst? Men ge han en chans eftersom du vill det. Det skriver du ganska tydligen i första inlägg Ciao
Defenitivt pissat på polaren, fan inget att ha.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Jag tycker personligen inte att du ska behålla en vän som inte repsekterar dig. Det går djupare än att släppa en "bästa kompis", du måste förstå att du är inte hans "bästa kompis".
Rock out with your cock out!
Satt i en liknande situation för ett år sedan, förlät min kompis, vi var ju trots allt "bästisar". Ett par månader senare gjorde hon samma sak igen. Måste jag tillägga att hon INTE blev förlåten?
Orkar inte läsa alla inlägg, men antagligen har förslaget redan kommit upp. Sätt på din polares brud.
Ni som säger att "en gång är okej", "ett misstag" mm. måste vara helt jävla dumma i huvudet.. ursäkta.
lojalitet är fan grundläggande i alla bästa kompis förhållanden. han är ett kräk och förtjänar grus under förhuden.
Schysst polare du har. Skulle pissa på honom så jävla hårt. Och bruden skulle flyga ut med huvet före. Så lååågt.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
ärligt kan man nånsin förlåta en sån sak då? eller förlåta går kanske men det kommer ju alltid finnas där, sveket, misstankarna osv..
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Men shit, jag försöker tänka mig in i den situationen själv. Undra vad kompisen behövt göra för att bli gottgjord. Tjejen hade ju åkt åt helvete iaf. Sjukt med dom som tycker att en gång hade varit ok. Tvi!
Sätt på din polares brud. Haha...ja, så kan man också lösa problem.
•pave paradise•
räcker ju igentligen med att läsa "Hallå , Nu är det så hära.. Min flickvän har vart orogen mot mig i 2 månader , och inte med vem som helst utan min bästa polare" om det var i min sitts skulle hon inte haft sån stor betydelse spotta henne i ansiktet och sagt saken, men den man kallade bästa polare hade haft grövre problem
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Det är lustigt hur somliga definerar en bästa vän. En bästa vän gör inte något sådant, alltså kan han inte tycka att du är hans bästa vän? Tjejen var inte någon tjej för dig, precis som vännen inte bör vara någon vän för dig längre? Och att förlåta är en sak, att glömma är något annat....Kan du uppriktigt säga att du inte tror att han gör något sådant någonsin igen? Om svaret är nej, bryt kontakten. Om svaret är ja, ge honom en till chans. Det är vad jag tycker...
Delam tange barat
alltså gyllene regler: 1. MAN RÖR INTE FOLKS FLICKVÄNNER 2. MAN RÖR INTE FOLKS EX (såvida man inte snackat "exets" tidigare partner först, eller om det har gått en väsentlig tid sedan de gjorde slut och inga känslor finns kvar) yeeuuerd!
http://www.kalvinhiphop.com
Fråga dig själv först, är han verkligen en polare när han bangar din flickvän? Låt oss säga, du förlåter honom ni lever vidare och så en dag så gifter du dig, går du säkert då? Men det handlar oxå om tillit, hur kan du lita på någon som har svikit dig så djupt? Säger som Lilli: alltså gyllene regler: 1. MAN RÖR INTE FOLKS FLICKVÄNNER 2. MAN RÖR INTE FOLKS EX (såvida man inte snackat "exets" tidigare partner först, eller om det har gått en väsentlig tid sedan de gjorde slut och inga känslor finns kvar)
Jag har ingen personlighet