I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med kollage!

Övrigt - Blandat

2007-09-05 19:05

hjälp med kollage!

ok, såhär e läget. har precis gjort klart ett sjuhelvetes kollage till min kära morbror. det äer typ bilder på honom tillsammans med mig , familjemedlemmar, vänner - välidgt puttinuttigt med andra ord.
nu till det sista och jobbigaste - ska skriva något i mitten.
nåt"snällt" typ, eller a, ni fattar .
och "underbar och älskad av alla" känns rätt så uttjatat just nu ... ni fattar grejen.  men i den stilen. 
vad har ni gjort med era kollage? tips?
hjälp mig komma på något! jag har total idétorka.

2007-09-05 19:07
Till min pappa skrev jag

"Jag kommer ihåg alla de när jag var fjorton och alldeles för full, jag kommer ihåg dan efter när du plågade mig med en vodkashot direkt på morgonen till frukost, och jag kommer ihåg hur glad du blev när jag gjorde samma sak mot dig förra året. Jag älskar dig pappa!"

2007-09-05 19:07
Skriv bara typ: "Morbror Bosse!" eller något lite funkigt och varmt sådär. Glöm inte att byta namn ifall han nu mot all förmodan inte skulle heta Bosse.
Intressepenisen hårdnar!

2007-09-05 19:08

Skriv någonting som har med honom och göra?
Svårt för oss som inte känner honom,

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2007-09-05 19:14
Sant Emelie, men det behöver inte nödvänigtvis vara något jättepersonligt.

2007-09-05 19:44
"Ett sjuhelvetes kollage till min kära morbror" tycker jag att du ska skriva.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-09-05 20:25
alla morbröder heter bosse... why is that?
smisk, fnask och ganja!

2007-09-05 22:01
Min morbror heter Bosse...
Det kommer nog från Yrrol tror jag...

Men leta upp nån bra och passande dikt och langa in?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"