I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blåsa i käften som vägrar att försvinna (dessutom gör ont utav bara helvete).

Övrigt - Blandat

   

2007-09-04 14:40

Blåsa i käften som vägrar att försvinna (dessutom gör ont utav bara helvete).

God afton, mina barn.

Det hela började med att jag fick en blåsa på insidan av underläppan (nere vid tandköttet), hursomhelst...

Den där blåsjäveln låg mest i vägen, men nu så har den dom senaste dagarna varit grymt irriterat, dvs så fort det kommer saliv/rör med tungan/äter/dricker, ja, tillochmed när jag pratar så svider utav bara fan. Detta är sjukt störigt, och heller inget nytt för er som också lyckas dra på er mängder med blåsor så fort kylan knackar på dörren.

En polare bad mej att ta Idominsalva, jag satt som ett frågetecken, men jag provade, och resultatet? Vi säger såhär, man skulle kunna tro att jag försökt lära mej borsta tänderna.

Någon svinbra huskur emot blåsor, skott som utväxta sådana, skulle göra min dag. Varför jag ens skriver om detta är för att jag har lite brottomt, då jag ska in i studion på fredag, och då kommer jag inte få en rad dragen om hela käften är blåsfylld (har fyra stycken - redan).

Tacksam för svar / Klockan12

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.