I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Triangeldrama

Övrigt - Blandat

   

2007-09-04 11:05

Triangeldrama

ska göra en lång historia kort.

Min sambo är polare med min polares sambo.

Min sambo har berättat för mig att min polares sambo var otrogen i början av deras förhållande... typ 2 veckor in i det, dom har bott tillsammans i 6mån nu.
I lördags var jag ute med min sambo och hennes polare och då såg jag hur hon satt och kramades med bassisten i det bandet som spelade på kvällen.
Senare fick jag reda på av min sambo att min polares tjej även hade gett sitt nr till honom.
Hon brukar även vara rätt på, på andra snubbar när vi är ute och min polare inte är med.

Ni fattar ju att det är rörigt =)

Har snackat med en annan polare och båda kom fram till samma sak, ingen vill vara i den sitsen att man måste berätta, men samtidigt hade vi spottat på våra polare om dom visste sån skit utan att säga det.
Så nu måste jag berätta, inte nog med det, jag kan bara berätta sådant som bara JAG kan veta om annars så torskar min sambo på att hon har skvallrat och förlorar förmodligen en vän.

Alltså inte att hon har vart otrogen, inte att hon gett nr... det enda jag egentligan kan säga är att hon kramades med en annan snubbe och det kanske inte räcker för att han ska sparka ut henne.
Då sitter jag fortfarande i sitsen att jag vet mer än jag kan säga och måste känna mig som en jävla bedragare.

Då kommer jag fram till två val.

1. skriva ett mail till min polares sambo (nej jag vill inte ta det öga mot öga) och ge henne en chans att förklara allt själv innan jag snitchar.

2. berätta det jag kan för min polare och hoppas på att det räcker.
eller alt säga att jag vet mer än jag kan säga... fast det sätter ju fortfarande min sombo på pottkanten.

Några förslag?

Rock out with your cock out!