I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Independentbutiker inom 10 mil från uppsala. Hjälp mig nu!

Övrigt - Blandat

   

2007-09-03 19:03

Independentbutiker inom 10 mil från uppsala. Hjälp mig nu!

Tja!
Jag ska inom ett par veckor ha modevisning och visa min första "riktiga" klädkollektion by Marysoul. Det är svårt att få ihop allt, men har nu lyckats fixa spons med lokal, skor, sprit, styling. Det som fattas är nu att få dit rätt folk. Med rätt folk menar jag inköpare och press.

Jag skulle behöva eran hjälp med independentbutiker inom typ tio mil från uppsala. alltså, alla butiker som kan bestämma över sina inköp själva. Så klart svårt å veta, men alltså inte H&M och liknande, utan mindre street/skate/surfbutiker.

Alla som hjälper till med butiksnamn och är intresserade av att komma på visningen skickar även privat meddelande till mig med för och efternamn så skrivs ni upp på listan. (+18 år)

Självklart är det bättre ju mer info ni lämnar om butiken, men ett namn och telenr/adress är klart godkännt. (Hemsida är ett plus, så även email)


Det kommer bli en skön kväll med mingel, mode, musik och fest. Förhoppningsvis kommer "Mark in the park" från idol att va med på ett hörn. haha. fett. och sen kung henry, professor p, akilles å lite sånna sköningar kommer köra lite. min farfar sune kommer sjunga lite reggae, vilket enligt mig kommer bli kvällens absoluta höjdpunkt. :)

Så, börja droppa namnen!

Och tack som fan till er som vill hjälpa mig!!! //Mary

www.marysoul.com