Förbjuden Kärlek
Hejsan.. Alla har väl varit med om att man tyckt om en person som man inte kan vara tillsammans med.. Tjejen kanske är bror med ens bästa kompis, etc etc... Så jag tänkte att folket här på whoa skulle berätta lite av det dummaste de gjort.. Skapar mest denna tråd pga en kompis som jag har ( 19 år ) har raggat upp en mamma ( 36 år ), och han känner hennes ungar som är 16 typ.. haha.. Så jag ville höra lite historier o så.. Peace n Love!
Highfive anyone, anyone?
Var lite på g med en kurdisk tjej ett tag men vi beslutade att lägga det på is. Hade blivit för jobbigt att behöva dölja förhållandet om det skulle bli mer seriöst.
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
Jag knullade med andra fastän jag hade tjej. Det var tydligen förbjudet fick jag reda på... Så nu gör jag inte det längre. Men vad är det som är så förbjudet med att två myndiga människor blir tillsammans? Jag trodde det skulle vara lite snaskigt kusin-snusk typ :)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
hahah... Nej men fan, tänk dig din polare raggar upp din mamma.. kul eller? Han känner ju hennes barn...
Highfive anyone, anyone?
Jag hajar vad du menar, men i ditt fall är det bara en som egentligen är ute efter förbjuden kärlek. Grabben lär ju vara stolt som en tupp ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
En polare knullade hennes pojkväns bästa polare utan att han visste om det. Nu har dom gjort slut och han har fortf inte fått reda på det. That's just mean.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjejen kanske är bror med ens bästa kompis HAHA ja det är ju ett jävligt troligt scenario faktiskt!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Word :D Tänkte precis skriva samma sak! Hahaha :D
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Jumpcut haha, nähe.. Hur stolt som helst.. Janko ajdå, sånt är trist... Usch!
Highfive anyone, anyone?
haha...alla skriver typ, jag känner en som gjorde det och det...eller min kompis gjorde det och det.... var ärliga istället och säg att det var ni själva :)
:::The Iranian Stallion:::
Iran Haha, det är ingen på Whoa som har något kärleksliv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wow hörrni...era historier krossar mitt hjärta. Fortsätt kämpa för er förbjudna kärlek!!!!
bara jag som reagerade på "tjejen är bror med sina bästa kompis.." :P
oj läste nu att det var fler som sa samma,SORRY.
Förbjuden kärlek står helt klart på listan över saker jag vill uppleva innan jag dör. Skulle ge vad som helst för att få klättra in genom en adelsdams fönster eller jagas av en svärdbeväpnad irakisk farsa. Mitt ex styvpappa var kommunist, de e typ så nära jag kommit.
ahha oj.. skrev lite fel.. Men förbjuden kärlek lockar... :)
Highfive anyone, anyone?
Jag var ateist, hon var muslim - go figure. Jag är fortfarande ateist, hon är fortfarande muslim - ville bara förklara mitt tempusval då det var länge sedan vi hade känslor för varandra.
en av mina polares ex och jag har alltid varit småflörtiga, börjar bli jobbigt nu när dom har gjort slut.
Rehab is for quiters.
"Tjejen kanske är bror med ens bästa kompis, etc etc..." thats sum wierd shyt right there!
Hade ihop det med en gift tjej ett långt tag förra året, muslim var hon också. Vet inte om det var förbjudet, hon sade inget i alla fall.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
För länge sedan var jag tillsammans med en tjej, typ 6 månader kanske. Jag gjorde slut, träffade hennes 4 år äldre syrra på krogen helgen efter... Sen blev det som det blev. Bara för en natt dock men ändå. Vet ej om mitt x vet om det än.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Förbjuden kärlek är INTE lika med det dummaste jag gjort.. snarare det bästa jag gjort. Men det dummaste jag gjort i kärleksväg är väl att ha lyckats förstöra alla förhållande jag haft.. nånsin. Typ.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Min bror blev ihop med min bästis sen blev hennes mamma otrogen med min pappa, fast sen blev de ihop så nu lever alla som en stor familj:D
förhållande med en muslim... min första kärlek också heey
Jag läste slitz idag, där var det en kille som hade skickat in en fråga till elin där han hade skrivit. "Efter en fyllekväll i somras låg jag med min moster, lite senare låg min pappa med mostern, min pappa vet att vi låg med varandra. mamma vet ingenting men mostern håller på och utpressar mig genom att vilja ha sex med mig" Detta är SNUSKIGT
det lät ändå lite väl äckligt att ha sex med sin moster och sen bli utpressad av henne till mer sex.....
Bra att ingen annan har jumpcuts härliga syn på otrohet iaf ;) Och..bror till bästisen? Wtf? Vad träffar du för tjejer egentligen?!
•pave paradise•
jag är ihop med min farbror. lever ihop, hade velat gifta oss men lagen tillåter inte det. hela min familj har brutit kontakten med mig, hans likaså. min pappa har besöksförbud men jag tänker inte säga varför. vi ska sticka härifrån snart och starta ett nytt liv. har börjat samla ihop pengar för att åka till peru och starta en fritidsgård för unga i ghettot, som kolibrimannen om ni vet vem det är. vi har ett fantastiskt sexliv men vi vågar inte skaffa barn, men vi funderar på det. han är mitt livs kärlek, jag är övertygad om att vi har funnits vid varandras sida i många föregående liv. en liten rolig grej är att jag förlorade oskulden med hans son, dvs min kusin. det vet min farbror inte om än. men jag tror jag ska berätta det, inom sin tid. jag har hans näsa också. det är kul att ha ärvt drag från den man är kär i. jag ljög. men det gjorde ändå den här tråden mer intressant än vad den var innan. yawn. kom igen, var är incesten?
Vad är det här, någon form av slogan?
fiken F18 ljög du om det där måste du vara den största myttomannen någonsin...eftersom du hitta på den här lögnen..
Snyggt försök, rätt roligt faktiskt, men jag visste att du ljög redan vid första raden :)
•pave paradise•
sweden: det är en liten böjelse jag har ja! ihabia: äh erkänn nu att du köpte det :)
fiken: Sorry, no dice!
•pave paradise•
Jag är fikens kusin och kan intyga hennes historia. Jag har länge funderat på att berätta för min far men sedan jag fått reda på att de inlett en kärleksrelation känner jag mig inte bekväm i att avslöja vad vi gjort. Speciellt med tanke på hans heta temprament och förkärlek för sexuell tortyr. :-( jag ljög också men jag har inget bättre för mig.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
jag är då fikens farbror. det finns en historia jag har velat berätta länge, och det är att jag är med stor säkerhet hennes pappa också. men whateheck, det som man inte vet behöver man inte veta? och hon är så jävla grym i sängen. jag ljög...har inget bättre för mig.
är det bara jag som sitter och runkar åt incesthistorierna?
Hhahaha..
•pave paradise•
nu tror jag bestämt det blev lite obehagligt!
Tjejen kanske är bror med ens bästa kompis, etc etc... Hahaha xD Är tjejen min bästa kompis brorsa så skulle jag springa fort som fan ._.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
jag och min flicka har vart tillsammans i lite mer än 2 år utan hennes faders vetskap. han är muslim
www.myspace.com/dressyourself
mitt x pappa har varit soldat åt saddam hussein i nåt krig innan dom flydde, dom är kurder..
saaaru..