I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

What the fuck? (oss fyllegrisar emellan)

Övrigt - Blandat

   

2007-09-02 12:15

What the fuck? (oss fyllegrisar emellan)

asså hör på de här..
hade kompisar över som förkröka hos mig. allt var soft och så (förutom att de drog utan att plocka undan vilket de lovade!). hur coollungt som helst och ingen dräggfest. Jag går och lägger mig när alla gått, hur gitty som helst. detta efter att ha gjort en första kontroll utav lägenheten för att se att den är i "one piece". Jag vaknar typ 2 timmar senare av att det är det SKITBLÖTT på ena halvan av sängen. jag fattar ingenting, men det är så blött så att man kan plaska på madrassen. ser mig omkring om jag kanske spillt något men nej, ingenting! Inte ett endaste glas/flaska/burk!

Jag flyger upp och börjar riva runt bland lakanen för att rädda det som räddas kan. Jag luktar också på det blöta. Luktar ingenting...

Jag går och slafar i morsans säng och när jag vaknade imorse trodde jag att jag drömt alltihop. Går och kollar och skiten är fortfarande fuktig! Luktar fortfarande ingenting.

VAFAN kan det vara för något? Ofta man svettas så mycket så att det droppar igenom hela madrassen! Vad tror ni? Har jag kissat luktfri kiss? Eller vad!

Har ni vaknat upp av liknande fucked up grejer? tell me your stories!


de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor