Vad har ni för ringsignal?
Yeah, vad har whoafolket för ringsignaler? Själv har jag för tillfället favoritlåten, Afasi & Filthy - Därför är det så soft Bring it ooon
^ Smart sagt.
jag har Nokia Tune eller va den heter.... Derre dun dun, derre dun dun, derre dun dun duuuuuun , så går den
Get Random!
"Bajen I Blodet" heter den. Vet inte vem som gjort..
Radiohead - Talk Show Host. End Thread.
•pave paradise•
jag har "whole world" med wayne marshall. FNIZZ!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Turbulence med Turbulence
DIF!
Ri-fa - inkörsport
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag HATAR ringsignaler och jag hatar folk som har jobbiga ringsignaler. din telefon har en vibratorfunktion av en jävla anledning! men när jag måste vakna så har jag "twisted nerve", den är lugn och väcker en utan att skrämma skiten ur en.
Sillstryparn - Doin' the omoralisk schlagerfestival
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ops, sklle ju inte vara fetstil. my bad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag har "Kanye west Ft. Ludacris - Breathe in, breathe out"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har vibration ;D
Sleep is the cousin of death
Das efx - Mic Checka
We remember Køge Bugt!
Toastare
2007-09-02 00:21
min låter brrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrr och min väckarklocka heter "Musifiola" och är lugna fioler. Håller me whatone här.
Jag skyller allt på Emma!
föredrar ljudlös (vibrator på givetvis).
We call them winerbrods.
din telefon har en vibratorfunktion av en jävla anledning! är ringsignalerna i telefonen där utan en anledning då?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Har min också på vibration btw, men kollade upp vad som var inställt om jag nu inte skulle ha det.
kopiera - nej. de finns där endast för att kidsen ska irritera omvärlden genom att flasha med sina feta ringsiglaner på bussen.
We call them winerbrods.
Har bara ljudet på när jag är hemma, dvs när jag inte har mobilen i fickan så jag känner vibratorn :)
MUCK-uppställningen ^^ Då blir jag euforisk varenda gång det ringer :P
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
jag har den där förbannade drr drd drr dr drr drr driirriii
www.myspace.com/dressyourself
Tar från mina mp3or jag har på mobilen, just nu:Jojo Pellegrino - Shut Up
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Men min vibrator är så jävla kass, skulle fan missa varannat samtal ;)
^ Smart sagt.
Brukar f.ö. nästan alltid ha ljudlös på, men pga. klagomål på senaste tid att jag inte svarat när det ringer (svårt att känna när man rör sig och så) så har jag börjat med ljud, när det inte stör andra iaf.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Nått heatmakes beat som jag inte minns namnet på.
Jag sa: Radiohead - Talk Show Host och END THREAD. Dammit..
•pave paradise•
Graffare
2007-09-02 01:31
ett klipp från kopps, då benny ska imitera en skjutscen... "pang pang MOTHERFUCKER pang pang Ill cockroach(?) the fucking shit out of you!"
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
whatone twisted nerve e ju min ringsignal! blev så inspirerad av death proof! åh då e de ju inte häftigt om vi har samma!
Moderator
2007-09-02 01:52
Jag rockar hårt med Paris Hilton - Stars are blind!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Foo Fighters - The Pretender hoppar lagomt högt i luften varj gång det ringer
forever feels like home
Men sen är du 14 också, ;) Still DRE är signalen här..
fronda - en stor stark. Den är skön i början och jag svarar alltid snabbt ;)
- OKAAAAJ
Snoop dogg ft Nate dogg - Boss Life ;)
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
li'l wayne - S on my chest
Cheb mami ft K-Maro & Comfrom - Nos Couleurs
om man beställer en signal på jamba på nätet...man ska skriva in sitt nr osv... kan man bara ta den eller blir d nå sånt här att man får en signal lite då å då å man måste fortsätta betala?
vi är överallt!
Cunninlynguists - Old School - Southernunderground, klockren.
sirboss, eller så är det ett tecken. men jag har den dock bara som alarmsignal, jag använder aldrig ringsignaler annars.
Sony Ericsson's standardshiet.
Dubmood - Monkey Iland AtariST edit
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
The Jimmy Castor Bunch - It´s Just Begun
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
junior kelly - rasta should be deeper
Djurgården - Vi är inte aik.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Har i stort sett alltid ljudlös, vibration i mobil och klocka. Annars är mosquitoljudet grymt.
Tough Alliance - First Class Riot Smyger sig på väldigt bra då den börjar med ett svagt surrande/tjutande.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Guns 'n' Roses - Sweet Child o' Mine
bara vibrator när jag är utanför hemmet. men när jag är hemma har jag; Alborosie - Herbalist (på privatluren) Tenor Saw - Golden Hen (på jobbluren)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
allyawan
remember my name<br>you'll be screaming it later!
whatone antagligen så är de så! inte använt ringsignal sen jag va 14 kanske, men damn twisted nerve sitter som en smäck, om man så får säga.
The Gladiators - Helo Carol
http://www.tweenerpie.blogspot.com