I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Photoshop [bildtråd]

Övrigt - Blandat

2007-08-30 00:18

Photoshop [bildtråd]

tjapp.  tänkte det vore schysst med en bild tråd med bilder folk gjort i photoshop era egna då alltså.

Jag kan börja lägga upp ett par bilder som jag gjort.

har bilderna även som före/efter också om någon skulle villja se.

bild1

bild2

bild3

bild4

bild5

tror ni tyvär e tvugna att spara bilderna för att få dem i rätt storlek.

/pajja

Get MAD and change

2007-08-30 00:39
tycker bajsgrodan var fin

2007-08-30 00:44
snygga saker
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-08-30 00:45
hahahahahhahahaha vilket jävla skojjare du är!!! photoshop topsecret är det som har gjort bilderna med tutorials steg för steg hur du kan återskapa dom..

http://www.photoshoptopsecret.com/
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2007-08-30 01:09
haha va sopigt

2007-08-30 01:12
haha snygtgt där rkellyone.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-30 01:13
Haha vafan. Först tyckte jag det var riktigt nice men det är ju bara att följa stegen.
Shenanigans!!!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Hangaround

2007-08-30 01:19
Haha kan fan aldrig hålla mig i dessa trådar.

Alla bilder är i grund och botten även foton tagna av mig. Förutom i LAXMACKA och I MIN VÄRLD bilderna. Annars är inget i fotografisk väg inklippt.

Think before you shop.
(Gjordes då jag handlat upp hälften av mitt csn utan att tänka på vad jag gjorde. Kände mig som på bilden då)

Mofeta Jerre.

Sneaker

Hip Hop
Hip Hop 2

Robot-Matts

Filmkväll

At The Schoolyard

MISC
Laxmacka
Pulpa
I min värld

2007-08-30 01:25
SpT P20
"Hip Hop 2" var sjukt nice! Hur gör man så där så det ser "målat" ut?! Har alltid undrat det..
Hangaround

2007-08-30 01:41
Pajja
Du kan behärska photoshop, det syns.
Men blir orolig över kvalitetsskillnaden över bilderna.
Bild tre, texturen ligger bara platt på som ett lager. Snowboardbilden, rolig idé. Men den svarta bakgrunden faller så platt mot resten.

Sen så vet jag inte hur mycket av materialet du använt dig av som du fotograferat eller om det är bra stockbilder.. Men som sagt, du har skills. Bild nummer fem var en fempoängare, riktigt bra.

Hangaround

2007-08-30 01:43
fa, en del bilder var ju thumbs.
Hangaround

2007-08-30 01:48

2007-08-30 01:50
jopp det äre. men kan och kunde metoderna redan innan. har hållt på med ps flera år. men eftersom jag inte har någon kamera eller några bra bilder att arbeta med just nu så lekte jag med på dom tutorialerna. självklart visst jag att whoa folk skulle veta att metoderna är från en tutorial.

spt . feta bilder! =) ..

Kan lägga upp lite andra bilder imon som inte är där ifrån då. Gidnight.
Get MAD and change

2007-08-30 01:53
> SpT
Damn, riktigt fräscha grejer där! Diggade alla som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-30 01:55
Alla som säger: då är det bara att följa stegen. Då vill jag se er göra dom där bilderna då. Soper.
- OKAAAAJ

2007-08-30 02:08
haha i och med att det inte fanns nån förklaring med i första inlägget och den där länken kom upp senare så drog jag slutsatsen att allt bara var ett skämt..
nu föll poletten ner iaf
jag ska fan göra en sån där snowboardbild med mig själv i vinter.. fett rolig idé.

SpT, jävligt coolt! Shopbilden och schoolyard var häftigast.

2007-08-30 02:14
Håller med viktorr gör dom själva om det bara är så lätt. man behöver ha skills för det. om man inte  vet metoderna är det inte så lätt att kirra det dära.

2007-08-30 02:19
ptolemajo. okej. jepp den e ball

Get MAD and change

2007-08-30 20:08
viktorr  och japan4 P24

http://bayimg.com/GaGGeaABI

och nej jag är inte ens nästan bra på ps.. jag började intressera mig för photoshop för en och en halvvecka sen.. vem som helst kan följa dom instruktionerna.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!