brainstorm * "men känslorna svallar(vrede) " - Ledsen, men är det inte lite löjligt av dig att bli så otroligt arg över att nån gör en liten grej av någonting du tycker är helt insignifikant?Känns verkligen som dagens I-landsproblem :D_Rookie * "Det drog uppmärksamhet en liten bit på vägen. " - Fast, som sagt: negativ uppmärksamhet. * "Hellre två emot och en med. " - Av de reaktioner du sett, skulle du fördela det på det viset? * "När det gäller majoriteten av skribenter i den här tråden är det bara att beklaga att folk inte tänker längre än vad de gjort. " - Tyvärr tror jag det kan vara talande för långt större områden än bara den här tråden / det här communityt : / * "de lockar människor som redan är övertygande och håller med, och därför blir effekten mindre än önskad. " - Jupp. Därav min aversion mot att använda sig av ord som är associerade med "jobbiga" saker, vare sig det är * "Fast jag kan inte låta bli att fundera på om en pissoar för kvinnor hade luktat lika illa som dagens pissoarer... " - Enligt polare som har städar krogtoaletter så är det inte sällan värre på damernas än på herrarnas, men å andra sidan skulle det ju inte förekomma något "gubbkiss" så det kan ju alltid vara en fördel ;) KaptenKrok - * "är det en sån som står i Björns Trädgård? " - Jag vet inte, men skulle kunna chansa på det :) Jag vet i alla fall att det finns en vid Hornstull (vid uppgången mot kyrkan) för jag höll på att gå i däck när jag gick förbi samtidigt som en oläglig vindpust uppmärksammade mig på "aromen" :6 * "Men varför man bygger urinoarer utomhus istället för vanliga toaletter (tar ju liksom lika mycket tid) övergår fan mitt förstånd. " - Nja, en "riktig" WC kräver lite mer (och dyr) utrustning än en urinoar (som bara behöver gallergolv, avlopp och - ibland - vattenflöde ). I en urinoar behövs det inte heller underhåll i form av insättning av toarullar, byte av spolmekanism o.s.v. Fekalier kan ju dessutom orsaka stopp i avloppet (framför allt om de kombineras med muggpapper) medan urin bara rinner igenom. Helt enkelt långt billigare med en urinoar än en WC. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda