I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sminkmodeller sökes!

Övrigt - Blandat

   

2007-08-23 14:31

Sminkmodeller sökes!

Innan ni rullar runt på golvet och skrattar arslet av er, så säger jag direkt att det inte är jag som söker modeller, utan min flickvän.

Kort press
Min flickvän läser på Mariart - School of professional make-up, som ska vara en mycket seriös och framgångsrik skola. Under dagarna sminkar hon och på kvällarna stylar hon hår.
I dagsläget har hon svårt för att gå ut på stan och fråga folk om de vill ställa upp,  så jag tänkte ge henne en hjälpande hand.

Krav som ställs på er:
Ni håller tiden som ni kommit överens om!
Ni har tid under dagen, mellan 11-14.
Ni kan ta er till och från södermalm.

Så, tjejer, har ni tid över under dagtid och vill ställa upp, då tar min flickvän gärna emot er, under förutsättningen att ni uppfyller de inte allt för krävande kraven.
Kanontillfälle att agera modell, kostnadsfri proffssminkning och ni får gärna ställa upp mer än en gång.

Skicka PM till mig så ger jag er hennes nummer så att ni kan samtala.

Frågor besvarar jag här, och om jag inte kan svara så återkommer jag med svar :)

Cheers!

Varför killar inte får söka som modeller är helt enkelt för att den posten är upptagen, let the roflmao-ing begin :)

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat