Sprut på fönster
Vad fan ska man säga? Fyfan vad pinsamt läge att sitta i rättegången med sina föräldrar och allt folk. Pojken försvarade sig med att han hamnade på kvinnans tomt av en slump när han sökte en mörk plats för att tillfredsställa sig själv med hjälp av en porrtidning och mobiltelefonbelysning.
måste man så måste man...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, ja jävlar. Ångest. :)
"Kvinnan blev svårt skrämd när hon dagen därpå upptäckte spermafläcken. " HAHA skönnaste ;D
Vilken gam för kärring säkert hon själv som tipsade tidningen om det här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHA vilken jävla stjärna
Hahahah shit....Vilken lirare..
Brutal fucking murder!
Toastare
2007-08-22 20:36
Undrar om hans stöttande föräldrar var med på rättegången :D
Jag skyller allt på Emma!
Moderator
2007-08-22 20:42
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fniss!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
hahaha men vafan, vad i helvete tänkte han ?
Hahahhaa :D shit vad pinsamt att gå på rättegången xD , undra om han är mentalt frisk, stod det något om det?
Get Random!
Hahaha fyfan vad pinsamt^^ Egentligen får han skylla sig själv. Men det vore kul att veta hur hon fick reda på att det var han?:S
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Men ändå sicken lirare^^ Dra en wank hos grannen liksom.
Läste i metro tror jag, att de hade gått så långt så de hade tagit ett DNA test som matchat snubben, haha. Snacka om att snuten isåfall går långt för ett runk.KinG-PhiL Man behöver inte förklaras mentalt sjuk när man är för kåt, haha:).
freddtheted P6 nej men jag tänkte liksom... ofta en normal står utanför någons fönster o dessutom sätter satsen på fönstret!! xD att man lyckas
Get Random!
KinG-PhiL haha, ne vet.. han låter som en skön snubbe den där.
Sjuk snubbe som är 16 och 18 år på samma gång! Skilz!
tåg, tåg och...tåg!
Hahahaha skönaste ever! håller med Laserotto ;D
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
BIG UPP TILL SNUBBEn:) Han är min idol nu. JA endast för att han satsade på sin grannes fönster...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Laserotto P20 Han var 16 när han gjorde det, han var 18 när tanten såg det.
PAO!
Borde ju finnas lite sunt förnuft i han. Om man nu e insnöad på peeping-tom-prylen så bör man ju hålla sig tillräckligt långt ifrån fönstret för att slippa dumpa sitt DNA på rutan.
"Händelsen som pojken, som hunnit fylla 18 år, nyligen ställdes inför rätta för inträffade i ett bostadsområde i Ängelholm en kväll för snart två år sedan ."
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
andregen P18 det var väl inte nyligen tanten hittade sprutet? det har väl tatt så lång tid med utredningen bara?
så jävla värt. ska ut och satsa på mitt eget, och hoppas att det inte regnar inatt.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
oopsi, fel där inlägget var menat till Trrism P1 inte till andregen P18
pinsamt läge förövrigt, hoho! gå över till grannens altan när han lika gärna kan låsa in sig på toan liksom?
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Haha, fönstertittare fo real!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Grannkärringen kanske låg naken på altanen av någon anledning?
Han var 16 när han gjorde det, han var 18 när tanten såg det. Trrism P1 , haha. Fan va pinsam rättning, ofta hon hittar skiten på fönstret 2 år senare. Fast du kanske inte var seriös?
han blev inte fälld förns han var 18... ?
Eller något sådant. Det var ju inte så hon precis upptäckte det i alla fall.
Då förstår jag, borde kanske gjort det från början.
tåg, tåg och...tåg!
fattar fortfarande inte hur hon kunde identifiera fläcken som sperma. damn expert måste hon vara
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Hon har nog sett mycket sperma i sina dagar!
tåg, tåg och...tåg!
Vafan sätter man sig på någons altan och runkar för?:/ Finns väl andra mörka platser typ bakom en buske eller på toan eller något annat bara!
Banny F16 Du tror verkligen på hans anledning? Klart som fan han har tittat in på henne. Hon kanske precis kom ur duschen och var halvnaken/naken så han kunde inte hålla sig.
Största hasch missionet någonsin.
men hur förstod hon att det var sperma dagen efter? Det måste ju sett ut ungefär som fågelbajs när det torkat och hur hittade dom pojken som gjorde det om hon inte upptäckte det förens på morgonen?
That's what she said!
En riktigt Milf vet hur en sperma fläck ser ut när hon ser den
fan va tragiskt.
SKU - SKU - SKULASON!
Äppelmos Det undrar jag med:S. Det känns som det är den stora frågetecknet nu. haha
d var jag :)
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Segiroten ellerhur:]
Haahhahaha!
Intressepenisen hårdnar!
Rena rama diskot i busken när han står och försöker lysa med mobilkameran när korken går.
Intressepenisen hårdnar!
Han kanske stod på andra sidan tomten t.o.m.
Intressepenisen hårdnar!
Haha, ja den hormonfyllda ungen hade väl ett jävla tryck i brallan
En riktigt Milf vet hur en sperma fläck ser ut när hon ser den HAHAHAHAHAHAH! fyfan